Zendaya este noua imagine a casei de modă Louis Vuitton

Louis Vuitton a anunțat că actrița din serialul Euphoria, Zendaya, este noua imagine a casei de modă.

După ce în ultimii șapte ani și-a schimbat stilul de mai multe ori, actrița în vârstă de 26 de ani și-a câștigat locul ca icon de stil al unei generații.

Farmaciştii Catena recomandă linia Hydrotenseur de la Rilastil, specializată în prevenirea și corectarea semnelor de îmbătrânire ale tenului.

Prima campanie în care apare actrița este pentru iconica geantă Capucines. Brandul a declarat că actrița din Euphoria „a personificat energia de vis a Coastei de Azur” (după tema campaniei) și „aduce o vibrație jucăușă” moștenirii Capucines.

Campania a fost filmată la casa E-1027 Roquebrune-Cap-Martin, o vilă modernistă de pe coasta franceză, proiectată de arhitectul irlandez Eileen Gray.



Zendaya mai elegantă ca niciodată

Campania o prezintă pe Zendaya în haine de culoare neutră, cu bijuterii aurii elegante și, bineînțeles, geanta Capucines în alb, negru și albastru.

Geanta Capucines a fost lansată pentru prima dată în 2013 și poartă numele străzii din Paris unde Louis Vuitton și-a deschis primul magazin în 1854.

Fanii modei vor fi încântați să audă că stilul pentru filmare a fost executat de renumitul fost stilist al Zendayei, Law Roach.

„Singura fată [Louis Vuitton] stilizată de mine”, a postat Roach pe contul său de Instagramul.

La începutul acestui an, Roach a transmis unde de șoc în industria modei când și-a anunțat retragerea din afacere. Zendaya a fost unul dintre primii săi clienți, iar colaborările lor frecvente au câștigat atât laude, cât și invidie din partea elitei modei.

Nu este prima dată când Zendaya este imaginea unui brand de lux major. Din 2020, ea este ambasadoarea designerului italian Valentino. Ea a apărut și în campanii pentru Bulgari.

Foto: www.marieclaire.com.au