Zilele trecute, celebra artistă Jennifer Lopez și-a lansat brand-ul de produse cosmetice Jlo Beauty. Toate ne amintim de apariția vedetei la Super Bowl 2020, în pauza dintre reprize. Show-ul incendiar pe care l-a avut, alături de Shakira, va rămâne în istorie, cu siguranță. Vezi aici spectacolul oferit de cele două!
Am invidiat tenul radiant al vedetei încă de când a lansat primul său single, la sfârșitul anilor 1990, iar acum, la 51 de ani, este o icon frumusețe pentru fete şi femei de toate vârstele. Lansarea acestei game de cosmetice a fost anunțatată încă din vara anului trecut, printr-o postare pe Instagram realizată chiar de vedetă (uite AICI).
Așa cum spuneam, Lopez definește frumusețea fără vârstă, astfel că o linie de produse pentru îngrijirea pielii, care să scoată în evidență strălucirea, este exact ce ne-am dorit. JLo Beauty este o colecție care include opt produse, de la cremă hidratantă, demachiant, ser, dar și un supliment alimentar.
Ce spune J.Lo despre JLo Beauty
“De aproape 20 de ani mă gândesc să-mi fac propria linie de îngrijire a pielii”, spune Jennifer Lopez. “Trebuia doar să aștept momentul potrivit. Cred că trebuia să am mai multă încredere în mine pentru a avea o filosofie reală despre ceea înseamnă o companie de beauty: despre frumusețea interioară și ideea că frumusețea nu are dată de expirare.”
Ingredientul cheie al liniei este uleiul de măsline, despre care Lopez spune că folosirea lui este o tradiție de familie și un secret de frumusețe transmis de bunica și mama ei pentru sănătatea și strălucirea părului, pielii și a unghiilor. Suplimentul alimentar include extractul de măsline, iar îngrijirea pielii are în compoziție complexul special pe bază de măsline JLo Beauty. Acesta este un amestec bogat de antioxidanți care protejează pielea, cu ulei fermentat, ulei de măsline extravirgin și extract de frunze de măsline, pentru hidratarea și pentru calmarea pielii.
Artista spune că produsul de curățare a tenului, That Hit Single, poartă acest nume pentru faptul că trebuie folosit o singură dată pentru a elimina toate semnele de machiaj. Amestecul său de lipide și antioxidanți asigură pielii împrospătarea de care are nevoie. Serul multitasking That JLo Glow este unul dintre produsele vedetă ale liniei. Acesta conține două tipuri de fermenți, pentru a oferi luminozitate pielii, complexul de măsline și un derivat din zahăr care strânge instantaneu pielea și o ridică, făcând-o să pară mai tânără. Astfel, pielea devine mai netedă, iar cu timpul, mai strălucitoare.
În plus față de noua sa linie de îngrijire a pielii și devotamentul pe care îl are față de protecția solară, Lopez atribuie la rutina sa zilnică și exerciții fizice, dar și obiceiurile alimentare sănătoase (puțin sau deloc alcool și mâncare fast food). Artista spunând că aceasta este cheia pentru a arăta fără mereu tânără. Dar adevărul este că Lopez a avut întotdeauna pielea sănătoasă, pentru că o menține hidratată.
Citește AICI care este rutina lui J.Lo, ce mănâncă și ce exerciții fizice face!
“Cred că mă maturizez… înainte aveam pielea normală către uscată, acum e predispusă mereu la uscare. Deci, pentru mine, hidratarea a fost importantă mereu. Rutina mea de îngrijire pănă să cresc a fost doar un anumit săpun. În Bronx era frig mai tot timpul anului. Mergeam la o școală catolică în uniformă și cu șosete până la genunchi și îmi era frig. Deci, pentru mine a fost vorba doar despre a-mi menține pielea hidratată. Asta a fost îngrijorarea mea când eram mai tânără. Însă, am avut norocul să am pielea destul de curată, fără probleme dermatologice,” a povestit Jennifer Lopez.
Brand-ul eponim al lui Jennifer nu va fi prima sa incursiune în industria frumuseții. Vedeta a mai lansat o linie de machiaj în colaborare cu Inglot, în 2018. Gama cuprindea farduri spumante, lucioase reflectorizante, cu un spectru de culori metalice, pentru ochi.
Text: Bettina Cristea
Photo: Instagram