Victoria’s Secret va închide un sfert dintre magazinele sale din Canada şi Statele Unite ale Americii, în următoarele luni, dacă industria va avea în continuare de suferit din cauza pandemiei.
Vestea a fost dată de CFO-ul brand-ului, Stuart Burgdoerfer, pentru CNN, în urma pierderilor de peste jumătate de miliard de dolari, din această carantină. Diferite zvonuri spun că brand-ul era în declin încă de anul trecut, când s-a luat decizia de a anula show-ul Victoria’s Secret pentru totdeauna, din lipsă de buget.
Anul trecut, organizatorii celui mai sexy fashion show, spuneau că au anulat prezentările pe fondul unor scandaluri succesive legate de sexismul pe care acestea le-ar provoca. De asemenea, s-a discutat atunci şi despre faptul că nu acceptă modele supraponderale şi că este nevoie de o nouă strategie de marketing în firmă.
În ultimele 18 luni s-a observat o scădere a cifrei de afaceri, însă, coincidenţă sau nu, în această perioada, Savage by Fenty, brand al Rihannei a fost în continuă creştere.
Zilele trecute cântăreaţa a fost declarată cea mai bogată artistă din Marea Britanie, cu o avere estimată la 468 de milioane de lire sterline, 15% venind din brand-ul Fenty. Citeşte mai multe despre asta AICI!
Despre Victoria’s Secret
Show-ul anual Victoria’s Secret a fost lansat în 1995, dar audiențele au scăzut în ultimii ani. Ultimul raportul financiar al companiei, pentru cel de-al treilea trimestru al anului 2019, a anunțat pierderi de 252 de milioane de dolari.
De-a lungul celor 24 de ani de existenţă a show-ului au urcat pe catwalk supermodele celebre, precum: Tyra Banks, Heidi Klum, Miranda Kerr, Adriana Lima, Irina Shayk, Cara Delevigne, Kendall Jenner, Bella şi Gigi Hadid.
Text: Bettina Cristea
Photo: Google Images