Inspirat de „A New York Moment” din orașul în care totul a început, Tommy Hilfiger reunește apropiați ai brand-ului într-una dintre cele mai vechi instituții ale orașului pentru a prezenta colecția Toamnă-Iarnă 2024.
Tommy Hilfiger revine în programul oficial NYFW pentru a prezenta Colecția TOMMY HILFIGER Toamnă-Iarnă 2024 – A New York Moment – pe 9 februarie 2024.
În cadrul unei seri intime, Tommy Hilfiger își va prezenta colecția pentru bărbați și femei. Învăluit în spiritul NYC, colorat în roșu, alb și albastru, spectacolul va reprezenta o expresie modernă a Classic American Cool prin ochii visătorului american suprem.
„Orașul New York m-a învățat să am visuri mărețe”, a spus Tommy Hilfiger. „Ca tânăr designer, a fost locul de naștere al viziunii mele. Pulsul orașului, cultura sa care emană încredere și deschidere, a alimentat brand-ul încă de la început. Sunt încântat să transpun acest sentiment pe podium cu un twist Tommy, care a devenit cartea noastră de vizită de-a lungul deceniilor.”
Experiența va avea loc la ora 20:00. pe 9 februarie 2024, și va fi găzduită de o instituție centrală din Manhattan, maximizând acea energie din New York într-o odă dedicată visurilor mărețe. O reîntoarcere la origini, cu mai multe fațete, spectacolul va reexplora forma pură a eleganței care se întâlnește în moștenirea preppy a brand-ului, precum și redefinirea experienței săptămânii modei. Pe podium va fi prezentată colecția TOMMY HILFIGER Toamnă-Iarnă 2024, în timp ce abordarea platformei “See Now, Buy Now” își va muta atenția către parteneriate culturale și campaniile sezoniere.
„Tommy Hilfiger este unul dintre marii visători americani”, a declarat Steven Kolb, CEO la CFDA. „Viziunea sa unică și impactul de durată asupra industriei modei au deschis calea pentru mulți. Este o sărbătoare potrivită a design-ului american și sunt onorat să asist la contribuțiile continue ale unei figuri atât de influente în industria noastră.”
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD în 2022, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.
foto: PR