Tendinte in moda urbana toamna-iarna 2014/2015

Daca vorbim despre moda urbana, vorbim despre libertate, indrazneala, afirmarea personalitatii, despre curajul de a face combinatii vestimentare originale si de a purta acele lucruri care te reprezinta. Acestui gen de public, adeptul stilului urban free, i se adreseaza si brandul Kenvelo, care a revenit pe piata din Romania sub numele de KVL, cu o noua identitate vizuala si cu o colectie moderna, fresh, autentica, la preturi accesibile.

In colectia de toamna-iarna 2014/2015 puteti gasi fuste scurte cadrilate sau inflorate si camasi in carouri, veste si jachete matlasate, voluminoase, jeansi skinny, slim, straight si bootcut, dar si leggins cu imprimeuri, pulovere tricoatate sau tricouri in dungi, cu desene sau mesaje inscriptionate.

 

TONICA: Cui se adreseaza stilul urban free?

Andreea Paun, Store Manager KVL: Stilul urban free se adreseaza unui public tanar, unui public dinamic, care este intr-o continua miscare. Contine piese atat de zi, cat si de seara, usor de purtat, pentru o zi cat mai confortabila.

 

T: Care sunt piesele-cheie ale colectiei?

Andreea Paun: Jachetele cu imprimeuri florale sau in culori pastel, jachetele cu usoare tendinte army pentru barbati. Jachetele de piele sunt articolele cele mai cautate sezonul acesta si pantalonii cu croieli simple in culori precum kaki, albastru inchis, mustar.

 

T: De ce buget avem nevoie pentru a ne crea un outfit complet?

Andreea Paun: Putem crea outfituri complete de la un buget de 80 de lei pana la un buget de 400 de lei. Avem articole pentru toate gusturile si pentru toate buzunarele.

 

T: Noua imagine a brandului KVL se bazeaza pe conceptul de “schimbare”. Ce s-a schimbat si ce a ramas la fel?

Nilesh Sanjani, CEO Kenvelo Group Intl.: Cand vorbim despre schimbare, vorbim despre rebranding, pentru un aspect mai fresh. Cat despre ce ramane la fel, sunt aceleasi lucruri usor de purtat, usor de cumparat, produse accesibile pentru care suntem cunoscuti de multi ani.

 

T: Care este profilul clientului KVL?

N.S: Avem clienti de 14 ani, dar avem si clienti de 40 de ani si asta ne bucura.

 

T: Ce inseamna stilul urban free?

N.S.: Oferim clientului posibilitatea de a selecta din mai multe articole pentru a-si crea propria opinie despre moda. Si asta ii ofera libertatea de a-si crea propria identitate. Cumperi haine noi nu doar pentru ca este o necesitate, ci si pentru simpla placere de a purta lucruri noi.

 

T: Care sunt tendintele pentru toamna-iarna 2014/2015?

N.S.: Se poarta piese inspirate din stilul liceenilor americani, avem cateva articole in colectie care imprumuta acest stil. Ne place sa urmam tendintele, dar in acelasi timp vrem sa ne pastram stilul original.

 

T: Care este mesajul vostru pentru tinerii care adopta acest stil urban free?

Philippe Besadoux, CEO KVL Romania: Veniti sa incercati! Echipa noastra de designeri a depus mult efort pentru aceasta colectie si a creat lururi foarte frumoase. Tinerii vin in fiecare saptamana sa cumpere lucruri pe care le poarta la petreceri, de exemplu. Multi ne spun ca lucrurile noastre sunt de foarte buna calitate. Am creat si lucuri pe care nu le aveam inainte: incaltaminte, lenjerie intima. Totul este usor de purtat si accesibil.

 

Text: Bianca Badescu