Parul lui Gisele Bundchen, picioarele lui Karlie Kloss sau formele apetisante ale lui Kate Upton sunt motivele pentru care companiile internationale sunt in stare sa plateasca milioane de dolari astfel incat sa le poata utiliza lookul in diferite campanii. Dar daca toate acestea ar putea fi inlocuite de o alternativa digitala? Ei bine, faceti loc pentru Ava, si nu, nu este vorba despre Eva Herzigova, ci despre… avatarul Ava. Creat initial ca o modalitate de a inregistra miscarile balerinilor, atat pentru a analiza performantele, cat si pentru a corecta greselile, cercetatorii dezvaluie ca tehnicile utilizate pentru a produce acest avatar ar putea avea aplicatii in cadrul mai multor discipline, inclusiv sport sau moda.
Viitorul modei, incert?
Condusa de doi oameni de stiinta de la Universitatea Metropolitana din Manchester, aceasta masura ar putea conduce la sfarsitul lumii modei asa cum o stiam noi, potrivit Science Daily. Totusi, dragi fani ai stiintei… nu va grabiti. Suntem, intr-adevar, incantati ca astfel de inovatii ar putea imbunatati standardele cu privire la dimensiunile din aceasta industrie, insa cum ar arata un show al brandului Chanel fara Cara Delevigne, fara zambetul ei obraznic, sau un spectacol Victoria’s Secret fara frumoasa Adriana Lima? Siti cum se spune… „mai este inca mult pana departe”… asa ca pana atunci sa ne bucuram de frumusetea naturala.
Text: Ruxandra Dumitrescu