Când vara trecută au început dezbaterile despre schimbarea industriei modei, pre-colecțiile au devenit rapid sinonime cu sustenabilitatea. Dup cum era de așteptat, Stella McCartney s-a alăturat acelei „cruciade”, devenind un jalon pentru sustenabilitate.
Colecția de toamnă a anului 2021 a marcat cea de-a doua astfel de colecție a lui McCartney după ce pandemia i-a dat epifania care a lansat manifestul ei „De la A la Z”. Lansat anul trecut, ghidul cimentează tot ceea ce reprezintă marca ei și se angajează să promoveze și mai mult durabilitatea în viitor.
Ea a păstrat aceste promisiuni în această colecție, care este 80% sustenabilă și a venit cu o defalcare look-by-look a sustenabilității încorporate în fiecare articol de îmbrăcăminte și accesoriu.
Luând inspirația din dulapurile de îmbrăcăminte sport – și, în special, îmbrăcămintea de ski, o activitate iubită de designer, ea a folosit pentru realizarea aceste colecții stocul de țesături pe care le-a salvat în ultimii 20 de ani. După cum a spus ea: „Orice ne-a mai rămas din anotimpurile anterioare … pe care nu l-am ars sau îngropat, ceea ce fac toate celelalte case”.