Fie că vorbim despre Cavalli, Armani sau Fendi toate aceste show-uri de modă s-au făcut remarcate prin culoare și bun-gust, zilele trecute, în cadrul Milano Fashion Week. Dacă Fendi a optat pentru culorile pământii și croiuri clasice, materiale satinate, franjuri și pene de păun, casa de modă Armani a scos în evidență denimul.
Emporio Armani a sărbătorit primul show realizat în pandemie și 40 de ani de când a deschis primul magazin din Milano. Mai mult, evenimentul ne face să credem că a fost ultimul pentru domnul Armani, care a ajuns la 86 de ani, acesta dorind să-i predea business-ul nepoatei sale Silvana.
Colecția ready-to-wear a casei de modă Emporio Armani a readus denimul și inul în prim-plan. Ținutele au croiuri elaborate, iar nuanțele pe care mizează designerii sunt bleumarin, aquamarine și nisipiu, culori care duc cu gândul la vară, mare și plajă.
Farmaciștii Catena recomandă crema de ochi de la Rilastil din gama HYDROTENSEUR, o cremă antirid formulată împotriva pungilor de sub ochi și a cearcanelor.
Roberto Cavalli, pe de altă parte, s-a întors la origini și a reamintit de tema tigrilor, cea care a consacrat această casă de modă. După un an de când a devenit designer al brand-ului, Fausto Puglisi a dorit ca noua colecție să fie formată din ținute exotice cu printuri inspirate din blana animalelor din junglă.
Bettina Cristea
Foto: Vogue