Aproape un sfert din femeile care au apelat în 2020 la intervențiile de mărire și remodelare a buzelor au luat această decizie ca urmare a conferințelor de tip ZOOM la care au luat parte.
În 2020, pe fondul pandemiei, ședințele și conferințele online, de tip ZOOM, au devenit parte din modul nostru a lucra zi de zi. În mod cu totul surprinzător, acest tip de comnunicare a avut repercusiuni și asupra deciziilor de ordin estetic ale multor femei din România. Mai exact, faptul că s-au analizat din ce în ce mai atent în proiecția lor pe ecranele calculatoarelor, a crescut cererea de intervenții estetice inclusiv la nivelul buzelor.
Cel puțin un sfert dintre femeile care au apelat la acest tip de proceduri au mărturisit că au luat decizia după ce s-au analizat în timpul conferințelor online și au dorit o îmbunătățire a aspectului lor estetic.
“Buzele M”
„Pandemia a adus schimbări inclusiv în ceea ce privește cererea de intervenții estetice. Deși am purtat cu toții mască și am fi tentați să credem că nu s-a mai acordat atenție aspectului estetic, lucrurile au stat cu totul altfel. A crescut cererea de intervenții în zona frunții și a ochilor, dar și la nivelul buzelor. Conferințele online au avut un rol important, se pare. Aproape un sfert din paciente au mărturisit că au luat această decizie după ce s-au analizat, zi după zi, pe ecranul calculatorului sau al telefonului, în timpul conversațiilor video. Și asta pentru că, spre deosebire de momentele când se privesc în oglindă, de această dată au remarcat întreaga mimică a feței în timpul ce vorbeau. Atenția s-a îndreptat în special în zona ridurilor de pe frunte ori din colțul ochilor, dar și asupra buzelor. Așa s-a intesificat cererea de remodelare a buzelor, într-o manieră cât mai naturală și mai armonioasă cu trăsăturile feței. În cazul meu, a crescut cererea pentru tehnica M de remodelare a buzelor, o tehnică proprie pe care am dezvoltat-o în acest an”, spune medicul estetician Iancu Morad.