La doar 22 de ani, supermodelul de origine americana Karlie Kloss are o cariera stralucitoare, la care multe dintre noi pot doar sa viseze. Pentru Karlie, oportunitatile profesionale sunt din ce in ce mai dese, iar de curand a fost aleasa imaginea brandului L’Oréal Paris, unul dintre gigantii in materie de beauty, datorita energiei uimitoare de care dovada si nu numai. Pe catwalk, Karlie reuseste sa straluceasca de fiecare data, ca in viata de zi cu zi… este combinatia perfecta dintre eleganta si modernitate, dintre inteligenta si multa munca. Iar brandul de beauty amintit mai sus experimenteaza exact acest lucru si le ajuta pe femei sa se inspire de la ceea ce intalnesc in jurul lor.
Cu ce se mandreste Karlie
Astfel, Karlie se alatura unor nume precum Natasha Poly, Lara Stone, Barbara Palvin, Doutzen Kroes, Blake Lively, Zoe Saldana sau Julianne Moore. Dupa ce a fost recrutata in anul 2009 de catre Teen Vogue, Karlie a inceput sa lucreze cu o gramada de fotografi si designeri talentati, printre care Bruce Weber, David Sims sau Marc Jacobs. „Am asteptat toata viata mea sa spun «Pentru ca merit!». Am crezut dintotdeauna ca trebuie sa ai incredere in tine. Orice se poate intampla daca incerci din rasputeri. Niciodata sa nu renunti. Asta face L’Oréal pentru mine. De aceea sunt atat de mandra sa ma alatur acestei echipe”, a declarat Karlie. Kloss a urmat si cursuri de balet, iar anterior a aparut in campanii pentru Christian Dior, Yves Saint Laurent, anul acesta fiind aleasa imaginea parfumului Coco Noir de la Chanel.
Text: Ruxandra Dumitrescu