Unul dintre cele mai bine cotate modele ale momentului pe plan international, romanca Andreea Diaconu a realizat campania de promovare pentru noua colectie de lenjerie intima a brandului Agent Provocateur, intitulata Seraphina.
Fotografiile in care apare Andreea au fost realizate de unul dintre cei mai buni fotografi de moda, Mario Sorrenti, iar tematica acestora a fost inspirata de fetisul pentru picioare (foot fetish), dupa cum precizeaza fashionista.com. Culorile intense si imprimeurile florale, aplicatiile metalizate si materialele transparente contureaza o colectie pentru primavara lui 2017 senzuala si extrem de feminina.
Seturile de lenjerie intima au fost completate de ciorapii cu portjartier de culoarea pielii, dar cu accente de nuante puternice, de portocaliu, mov, galben, rosu si verde dipuse la calcaie, in varfurile picioarelor si in zona coapselor. Dincolo de fetisul pentru picioare, campania a fost inspirata si de moda anilor ’70.
Diaconu, alegerea perfecta
Directorul de creatie al brandului Agent Provocateur, Sarah Shotton, a declarat ca si-au dorit o campanie cu „imagini puternice, dar nu intimidante sau agresive vizual, ci mai degraba foarte senzuale‟. Despre Andreea Diaconu a marturisit ca a fost alegerea perfecta, tinand cont ca avea nevoie de cineva care sa fie flexibila pentru a intelege si a accepta sa pozeze pentru o astfel de campanie cu tenta sexuala.
Nu este insa singurul succes profesional bifat de modelul Andreea Diaconu zilele acestea. Romanca a aparut si intr-un editorial de moda pentru celebra revista „Vogue‟, editia franceza din luna februarie, unde are parul cret, o ipostaza in care nu este admirata prea des. Fotomodelul a postat pe pagina personala de Facebook imagini prin care anunta cele doua noi proiecte din portofoliul sau.
Vezi aici cum arata lenjeria intima care acopera doar esentialul!
Text: Oana Baltoc
Sursa foto: facebook.com/agentprovocateur