Minimax are o noua imagine; atat logo-ul cat si cunoscutele personaje ale postului sunt proiectate 3D, iar difuzarea canalului TV se efectueaza in format 16:9. Noua infatisare debuteaza cu o campanie nationala, prin intermediul careia Minimax ii invata pe copii sa recicleze.
Adresat micutilor telespectatori cu varste cuprinse intre 2 si 12 ani, Minimax face un important pas in dezvoltarea vizualului sau, inserand o serie de elemente 3D.
Concomitent cu actualizarea imaginii postului, ia startul un concurs ce antreneaza creativitatea celor mici. Acestia sunt invitati sa dea viata personajelor Mini, Max, Cutulache si Pisicuta, construindu-le din materiale reciclabile. Odata realizate, copiii, parintii sau profesorii vor trimite o poza cu lucrarea lor pe adresa www.facebook.com/minimaxromania. Castigatorii vor fi alesi dintre cei care vor strange cele mai multe like-uri si vor avea cele mai creative si complexe lucrari.
Premiile oferite constau in 50 de biciclete, 80 de enciclopedii si 75 de soft-uri educationale. Cea mai buna lucrare realizata are sansa de a castiga premiul special – o vizita a celor patru personaje Minimax la scoala sau gradinita castigatorului.
Campania se desfasoara in perioada 23 martie – 5 mai, in scolile primare si gradinitele din tara. Proiectul este o noua initiativa de amploare Minimax, cu scop educativ, prin care copiii sunt stimulati sa respecte mediul inconjurator si sa participe activ la intretinerea lui.
Text: Andreea Popescu