Michele Morrone, cunoscut atât ca protagonist al filmului „365 Days”, cât și ca imagine a brandului lider pe piața băuturilor energizante, urmează să apară într-un alt rol interesant – Maserati: The Brothers. De data aceasta, el va juca alături de dublul câștigător de Oscar, Anthony Hopkins, în filmul biografic despre frații Maserati și cariera lor în industria auto. Morrone îl va portretiza pe Alfieri Maserati, care, împreună cu frații săi, a fondat renumitul brand italian de mașini de lux, în 1914.
Filmul este regizat de Bobby Moresco, care a lucrat anterior la o producție similară, Lamborghini: The Man Behind the Legend. Acesta aduce, din nou, pe ecrane, o poveste captivantă, plină de curse de mașini, intrigi și rivalități între frați. Anthony Hopkins va juca rolul unuia dintre susținătorii financiari din Italia ai fraților Maserati.
Filmările au loc în Bologna (Italia), locul în care a luat naștere brandul Maserati. Filmul va prezenta nu numai ascensiunea familiei producătoare de mașini, ci va expune dramele umane și luptele din spatele succesului acesteia. Cu Morrone și Hopkins în distribuție, este de așteptat ca filmul să fie atât palpitant, cât și emoțional.
Acest rol ar putea marca un nou moment-cheie pentru Morrone, oferindu-i ocazia să demonstreze că poate excela nu numai ca imagine a HELL ENERGY, ci și în roluri dramatice și serioase. Premiera „Maserati: The Brothers” este planificată pentru anul viitor și generează deja entuziasm în rândul fanilor auto, dar și ai pasionaților de istorie.
Despre HELL ENERGY
HELL ENERGY este liderul pieței de bături energizante din România și unul dintre brandurile de larg consum la nivel global. Grație conceptului creativ, strategiei de vânzări și campaniilor memorabile de marketing, astăzi brand-ul este prezent în peste 50 de țări din toată lumea, fiind lider de piață în multe dintre acestea, printre care Ungaria, Slovacia, Grecia, Croația și Bulgaria.
În luna aprilie 2023, HELL ENERGY România a finalizat o investiție importantă pentru evoluția companiei din localitatea Ungheni (Mureș). Prin proiectul de peste 18 milioane de euro, compania și-a mărit capacitatea de depozitare și a fluidizat livrările de produse din cele 3 game: HELL ENERGY – băuturi energizante, ICE COFFEE – cafea rece gata preparată și XIXO – ceaiuri reci și băuturi răcoritoare carbogazoase.
Deoarece sustenabilitatea reprezintă un pilon important în activitatea companiei, aceasta utilizează doar ambalaje de aluminiu, care pot fi reciclate de infinite ori, fără a suferi modificări calitative. Prin utilizarea cutiilor de aluminiu produsele pot ajunge înapoi pe raft în doar 60 de zile, contribuind astfel la economia circulară.
foto: PR