Marchesa este pe punctul de a lansa o linie secundara, mult mai accesibila din punct de vedere al preturilor. Colectia, una contemporana, va purta semnatura casei si va urmari aceleasi criterii estetice, insa preturile vor face diferenta.
Casa Marchesa de care se ocupa designerii Georgina Chapman si Karen Craig este renumita pentru creatiile sale eterice si romantice realizate pentru covorul rosu si nu numai si este indragita de foarte multe vedete internationale precum Rihanna, Diane Kruger, Kristen Stewart. Brandul are si o colectie de rochii de mireasa si se pare ca isi doreste sa se extinda cu o noua linie de accesorii si tinute de zi.
„Intotdeauna ne-am dorit ca Marchesa sa fie un brand de lifestyle. Pana acum ne-am axat foarte mult pe tinutele de seara, insa visam sa ne impunem si asupra unor alte dimensiuni. Aceasta colectie secundara va fi lansata la sfarsitul acestui an iar preturile vor varia intre 150 si 750 de dolari”, a declarat Chapman. In urma unei colaborari cu LF USA, noul label promite sa cucereasca pe toata lumea, oferind casei o alta fateta.
Text: Ruxandra Raica