Designerul de accesorii Malvina Cservenschi, owner al brandului de bijuterii Malvensky, si-a extins portofoliul de creatii cu un nou proiect intitulat Marame. Colectia Marame se concentreaza pe evidentierea si promovarea folclorului romanesc in cadrul modei romanesti si internationale.
Dezvoltarea brandului marcheaza un moment esential prin lansarea oficiala a colectiei Marame in capitala neoficiala a modei internationale, New York. Evenimentul de prezentare a colectiei de esarfe inspirate din motivele si creatiile traditionale romanesti a avut loc in Salon de Ning din Peninsula Hotel, New York. Rhea Costa, Valentina Pelinel, Ana Sarbu, designerul Isaak Manowitz (Ben Amun) au venit special la eveniment.
“Fiecare model are o poveste de spus, iar toate impreuna contureaza universul magic si misterios al folclorului romanesc. Din fiecare zona a tarii am ales un anume motiv, iar in jurul lui am incercat sa creez o naratiune cat mai delicata si misterioasa. Am ales sa lansez colectia Marame la New York pentru a dezvolta imaginea Romaniei si pentru a oferi romanilor din strainatate posibilitatea de a se gandi la Romania cu mandrie”, a declarat Malvina Cservenschi.
Colectia este alcatuita din modele originale, unicat, realizate integral din matase naturala si inspirate din creatiile romanesti traditionale. Fiecare esarfa poarta un nume reprezentativ in functie de elementul decorativ de la care porneste istoria sa.
Colectia Marame va fi disponibila spre vanzare de la 1 martie pe site-ul www.malvensky.com.
Text: Ruxandra Raica