Au trecut două decenii de la celebra colaborare dintre Louis Vuitton și Takashi Murakami, o colecție care a combinat motivele expresive și jucăușe ale artistului japonez cu monograma distinctivă a brandului de lux.
La începutul acestui an, Louis Vuitton și Murakami și-au unit forțele din nou pentru o reeditare extinsă a colecției originale, veste care a entuziasmat colecționarii de modă din întreaga lume.
Prima parte a colaborării a fost lansată pe 1 ianuarie, iar acum brandul a dezvăluit oficial cel de-al doilea capitol, care va fi disponibil începând cu 14 martie. Această nouă etapă pune în prim-plan modelul Cherry Blossom, un simbol al primăverii și al esteticii delicate a artistului japonez. Mai mult, Zendaya și-a exprimat susținerea pentru colecție, fiind imaginea campaniilor asociate acesteia.
Un omagiu floral Japoniei: Louis Vuitton x Murakami, capitolul doi
Al doilea capitol al colecției Louis Vuitton x Murakami celebrează sezonul cireșilor înfloriți printr-o gamă variată de piese, peste 40 la număr, de la celebrele City Bags și bagajele iconice ale brandului, până la accesorii din piele de dimensiuni mai mici.
Printre cele mai spectaculoase modele se numără variantele în care motivul Cherry Blossom este imprimat pe pânza monogramată maro, precum și reinterpretările complete ale unor siluete emblematice, cum ar fi modelele Marellini și Capucines, într-o nuanță romantică de roz. În plus, parfumul Spell On You primește și el un nou design inspirat de cireșii înfloriți, atât pe sticlă, cât și pe ambalaj.
O continuare a succesului primei colecții
Prima parte a colaborării a adus semnătura inconfundabilă a lui Murakami pe peste 200 de piese Louis Vuitton, inclusiv legendarul Monogram Multicolore, utilizat pe unele dintre cele mai dorite genți ale brandului, de la Speedy 25 la OnTheGo tote.
Această nouă ediție extinde influența artistului asupra unei game variate de produse, de la accesorii din piele, bagaje de călătorie și încălțăminte, până la designuri disponibile pe fundal alb sau negru.
Pentru fanii designului Superflat Panda al lui Murakami, colecția oferă și modele animate cu acest personaj jucăuș, prezent pe genți precum Alma BB, portofelul Zippy și Keepall 45. De asemenea, parfumurile Louis Vuitton primesc un aer artistic, cu ediții speciale decorate cu Superflat Garden și Superflat Panda.
Pentru colecționarii pasionați, piesa de rezistență este Malle Wardrobe, un cufăr realizat la comandă, care conține 33 de genți Speedy, transformându-se astfel într-o investiție de lux fără egal.
O colecție cu impact istoric și influență culturală
Concepută inițial de Marc Jacobs, directorul artistic Louis Vuitton de la acea vreme, această colaborare a fost una dintre cele mai influente din anii 2000. Acum, momentul relansării este ideal, atât pentru nostalgicii care își doresc o piesă reinterpretată din trecut, cât și pentru noua generație, fascinată de estetica Y2K și impactul acestei colecții în cultura pop.
Colecția originală a fost un adevărat fenomen al modei, purtată de Paris Hilton, Nicole Richie, Jessica Simpson și Naomi Campbell, dar și prezentată în filmul de referință Mean Girls (2004). În ultimii ani, trendul a fost revitalizat de vedete precum Bella Hadid, Kendall Jenner și Zendaya, care au fost surprinse purtând piese vintage din colecția Murakami.
În timp ce multe dintre modelele din prima parte a colecției reeditate s-au epuizat rapid, unele sunt încă disponibile pentru achiziție la Louis Vuitton, iar a doua parte a colaborării va fi lansată oficial pe 14 martie, în tandem cu sosirea primăverii.
Foto: https://eu.louisvuitton.com/eng-e1/stories/louisvuittonxmurakami