Faimosul brand Louis Vuitton s-a adaptat cerinţelor publicului din această perioadă şi a lansat o gamă cu echipamente sportive pentru cei care fac exerciţii fizice acasă.
Magazinele online cu articole sportive se laudă cu creşteri de vânzări la echipamente precum gantere, saltele de yoga, corzi, benzi şi biciclete de când au apărut restricţii privind ieşirile în public şi de când sălile de fitness s-au închis.
În acest context, casa Louis Vuitton s-a apucat de produs mici echipamente de lux, pentru persoanele care îşi doresc să fie stylish şi când fac sport acasă. Toate produsele lor au design elegant şi sunt îmbrăcate în mongramul mărcii.
Uite cele cinci produse care, probabil, vor fi şi cele mai vândute în această perioadă.
Gantere
Ganterele Louis Vuitton au greutatea de 3kg şi pot fi achiziţionate de AICI cu 1730 de lire.
Coardă de sărituri
Pentru sărituri stylish, poţi achiziţiona coarda Louis Vuitton de AICI cu 425 de lire.
Palete pentru plajă
Pentru norocoasele cu locuinţa aproape de plajă, Louis Vuitton a creat setul de palete cu fileu. Setul se poate cumpăra de AICI cu 2120 de lire.
Mingea de volei
Pentru pasionatele de volei în spatele casei sau pe plajă, brand-ul a creat mingea de volei. Ea vine cu o plasă specială de depozitare şi costă 1730 de lire. Se găseşte AICI.
Suport pentru sticla cu apă
Suportul pentru depozitarea sticlei de apă poate fi folosită oricând pleci de acasă. Arată foarte bine alături de poşeta ta Louis Vuitton sau o poţi ţine în bolid pentru atunci când ţi se face sete. Acesta costă 915 lire şi se poate cumpăra de AICI.
Acum câteva săptămâni Louis Vuitton a început să producă măşti de protecţie. Vezi aici!
LVMH, deținător Moët Hennessy, Louis Vuitton S.A este cel mai mare grup producător de bunuri de lux din lume. Având sediul în Paris, Franța, compania are peste 77.000 de angajați. În aprilie 2004, LVMH a achiziționat producătorul elvețian de ceasuri Hublot pentru aproximativ 236 milioane euro.
Louis Vuitton s-a lansat în 1854 şi s-a remarcat prin cuferele de călătorie îmbrăcate în cunoscutul monogram maro. Astăzi, brand-ul activează în peste 50 de țări şi deţine peste 460 de magazine în toată lumea.
Text: Bettina Cristea
Photo: Google Images