Lapte pentru copii si, pentru parinti, “povestioare cu tihna”

12 povesti extrase din situatii reale cu ajutorul expertilor psihologi. 12 povesti care se incheie cu o concluzie care il face pe parinte sa fie mai bun in acest rol. 12 “povestioare cu tihna” pentru parinti.

Campania „Povestioara cu Tihna” isi propune sa ofere un strop de tihna parintilor din Romania si sa le spuna ca e bine ceea ce fac, intr-o lume in care deciziile le sunt analizate, criticate si uneori chiar dezbatute in spatiul public. Mesajele campaniei se vor regasi pe cutiile de lapte Napolact BIO si vor reda povesti din care parintii sa culeaga invataturi care sa ii ajute in rolul de parinte.



Mai bine pentru intreaga familie

“Povestile pe care le veti gasi incepand de azi pe cutiile Napolact BIO sunt mici lectii de viata, care pot inspira alti parinti sa treaca mai usor peste dilemele legate de ce inseamna in ziua de azi sa ne educam copiii,” spune Razvan Orbulescu, Director Marketing FrieslandCampina Romania.

“Povestioare cu tihna” este un proiect care merge dincolo de dorinta noastra de a sustine educatia copiilor, este un proiect care aduce “mai bine” intregii familii si, astfel, contribuie implicit la o educatie timpurie de calitate,” adauga si Gabriel Biris, Vice-Presedinte ReadyNation Romania.

In acelasi timp campania, lansata de Napolact in parteneriat cu ReadyNation, isi propune sa extinda numarul povestilor cu ajutorul parintilor din Romania. Astfel, pe site-ul www.intihna.ro parintii sunt invitati sa impartaseasca din lectiile lor personale din viata de parinte. Din povestile publicate pe site, Napolact se va inspira pentru etapa urmatoare a campaniei in care va tipari alt set de 12 povesti inspirationale.

Foto: Ovidiu Micsik