Invitații de la Săptămâna modei din Madrid care s-a încheiat în weekendul trecut nu au mai fost întâmpinați cu șampanie ca în alți ani. Lor le-au fost oferite măști de protecție de unul dintre cei mai mari producători din domeniu. Iar designerii au pus accent pe accesoriile indispensabile venite la pachet cu pandemia de coronavirus.
Defilările au fost mai puține ca în alți ani din cauza restricțiilor și a distanței de siguranță. Veniturile în lumea modei au scăzut cu 40 la sută, iar activitatea s-a mutat în on-line. În consecință, și la Madrid, prezentările marilor designeri au putut fi vizionate pe o platformă online special creată pentru acest eveniment.
La Săptămâna Modei de la Madrid, modelele au defilat pe podium în ținute semnate Agatha Ruiz de la Prada, Amaya Arzuaga sau David Delfin, Isabel Sanchis, Maison Mesa. Măști în formă de inimă, ținute ce imită trăsăturile feței, rochii în formă de tort sau piese de mobilier – acestea sunt doar câteva dintre creațiile care nu puteau trece neobservate.
Cristina Dudău
Foto Hepta
Spectacolul din acest an a fost sponsorizat, în premieră, de un producător de măști. Spațiile au fost dezinfectate după fiecare defilare, iar petrecerile grandioase de la finalul prezentărilor au fost anulate.