In premiera in Romania, banca ING si Nuance Communication au lansat un serviciu prin care clientii pot fi identificati vocal atunci cand suna la call center fara a mai fi nevoie de parole. In plus, pentru a evita timpul de asteptare pentru a intra in legatura cu un operator, clientilor le va raspunde la telefon un asistent personal virtual pe nume Maria, care intelege limbajul natural. Astfel, clientii se pot exprima liber fara sa fie nevoie sa foloseasca sintagme predefinite, iar asistentul virtual le va solutiona solicitarile.
Prin acest sistem inovator clientii ING se vor putea autentifica rapid si usor, iar sistemul le recunoaste vocea si le ofera un raspuns imediat la probleme cum ar fi soldul contului, IBAN, rate credit, incasari recente, deblocare user HomeBank, cod Swift, adresa bancii, orar casierii si office-uri sau ii redirectioneaza catre operatorul din call center potrivit pentru solicitarea lor.
“Inovatia si experienta clientului sunt doua principii importante la ING. Dorim sa oferim clientilor nostri servicii exceptionale, indiferent de contextul in care interactioneaza cu noi. Suntem mandri sa fim primii care implementeaza in Romania aceasta solutie cu adevarat inovatoare, bazata pe o tehnologie de ultima generatie”, a declarat Maria Cristina Matei, Head of ING Retail Banking.
Text: Bianca Badescu