Kate Moss ramane in topul celor mai bine cotate top-modele din lume. Intr-un an va schimba prefixul, dar cu toate acestea brand-urile de fashion si beauty fac abstractie ca va implini 40 de ani. Imagine a Givenchy, Versace si Stuart Weitzman, Kate Moss este totodata si ambasadorul Liu Jo.
Cea mai recenta campanie a brand-ului italienesc Liu Jo, o infatiseaza pe Moss pe marginea unei piscine, inconjurata de flori exotice. Fotograful italian, Mario Sorrenti a surprins-o intr-o ipostaza seducatoare, relaxata si ultra-feminina, in imaginile pre-colectiei SS 2013.
Disponibila in magazinul Sport/Couture din Baneasa Shopping City, pre-colectia Liu Jo pune accent pe doua teme: lumina rece si metamorfoza primaverii. Astfel, bejurile neutre sunt mixate cu tonurile de aquamarin, iar pastelurile delicate sunt juxtapuse verdelui smarald si azuriului. Materiale pretioase, precum matasea naturala, satinul din matase, si viscoza Milano sunt puse in antiteza cu poplinul din bumbac.
De curand, Moss a pozat si pentru colectia de jeans a brand-ului intr-o masina decapotabila, de epoca. Colectia evoca atmosfera Rivierei Franceze in anii ’60 prin piese casual-chic, usor de purtat si nuantele specific curentului Pop-Art. Colectia contine si jeansii Jeansii Bottom-Up care pun accent pe formele feminine, modeleaza si au un efect de push-up asupra posteriorului.
Text: Andreea Popescu