Nu mai este nicio noutate pentru nimeni faptul ca de frumusetea, atitudinea si senzualitatea supermodelului Kate Moss „au profitat” de-a lungul timpului foarte multe branduri. De data aceasta insa, Kate a devenit imaginea produselor autobronzante care apartin brandului St. Tropez. “St. Tropez este o marca de incredere, oamenii stiu ca vor obtine un bronz natural si sanatos si nu ceva «portocaliu». Folosesc aceste produse de cand au aparut pe piata”, a spus Kate.
Modelul apare in campania pentru aceste produse afisand o piele foarte frumos bronzata, purtand un costum de baie alb si cu o privire seducatoare. Insa nu a scapat nici de pozele in varianta nud.
“Cand ai pielea bronzata, acest lucru te ajuta cu siguranta la consolidarea increderii de sine. Te simti pur si simplu mai bine, privesti in oglinda si iti spui ca arati bine, chiar daca in interior nu te simti la fel. Aspectul pe care il ofera aceste produse este unul natural”, a adaugat Moss.
In plus, in luna februarie a acestui an, Kate a mai fost aleasa imaginea Kerastase si a mai aparut si in alte campanii pentru Givenchy, Rag & Bone etc. Kate are un plus de la noi.
Text: Ruxandra Raica