Ducesa de Cambridge, Kate Middleton, în vârstă de 38 de ani, a fost desemnată ca fiind cea mai elegantă femeie din lume regală, iar Victoria Beckham, cea mai stilată femeie din topul european.
Kate Middleton este cunoscută pentru dragostea ei față brand-urile de stradă și pentru combinațiile de culori pe care le face. Ea este singura personalitate regală inclusă în top 10, conform platformei online de modă de lux – Farfetch.
Ducesa a obținut 24% din voturi, însă a fost învinsă de designer-ul Victoria Beckham, care a fost aleasă drept imagine simbolică în lumea modei, în Europa, de către 28% dintre respondenți. În ultimele luni, Kate a purtat rochii de la marii designeri britanici, printre care Suzannah, Stella McCartney și Emilia Wickstead. Kate și-a continuat obiceiul de a recicla unele dintre piesele ei preferate, combinând adesea o piesă mai veche cu ceva nou pentru aparițiile sale recente.
Printre alte femei cunoscute care se află în top 10 se numără: Chiara Ferragni, care ocupă locul trei, urmată de Olivia Palermo, Ellie Goulding, Jane Birkin, Alexa Chung, Anna Cleveland, Lizzy Hadfield și Bonnie Strange.
Italia, care găzduiește mulți designeri și case de modă de renume mondial, inclusiv Prada, Versace și multe altele, a ocupat primul loc în sondajul internațional, realizat pe 14 mii de adulți din întreaga Europă. Franța, care găzduiește brand-uri de lux precum: Saint Laurent, Balenciaga și Balmain, ocupă locul doi, Spania, locul al treilea, iar Marea Britanie și Suedia locul patru, respectiv locul cinci.
Italienii sunt pasionați de modă, cheltuind mai mult decât oricine altcineva într-o lună obișnuită, iar germanii vin din urmă, fiind pe locul secund. În timp ce spaniolii petrec aproape zece ore pe lună căutând haine și accesorii, britanicii petrec doar patru ore și jumătate pe lună.
Un studiu realizat de către rezidenții din Marea Britanie, Franța, Germania, Spania, Italia, Polonia și Danemarca a dezvăluit că mai mult de un sfert dintre oameni caută pe Instagram sfaturi de stil și de inspirație pentru modă, 27% se uită pe site-urile de modă, iar 22% încă folosesc reviste de modă.