Jungle dress, rochia care a făcut istorie

Când J Lo a purtat rochia verde cu imprimeu jungle la premiile Grammy 2000, a creat o adevărată isterie.  Acum, vedeta a urcat din nou pe scenă, în aceeași ținută, dar mai provocatoare, la prezentarea colecției Versace primăvară/vară 2020 la Săptămâna Modei de la Milano.



Mai sexy după 20 de ani

Diva latino, la 50 de ani a purtat o versiune puţin modificată a legendarei rochii verzi cu palmieri, al cărei decolteu ameţitor, cu șliț foarte adânc a apărut pe prima pagină a ziarelor la momentul respectiv. Deși izbitor de asemănătoare, noua versiune a rochiei este mai strălucitoare, fără mâneci și chiar are ai puțin material.

Spectacolul de la Milano Fashion Week a fost un omagiu adus nu doar lui Jennifer Lopez , cât și rochiei originale care a făcut istorie.

 

Moda a făcut revoluție la Google

Rochia originală n-a intrat doar în istoria modei, ci şi în istoria Internetului. Potrivit casei Versace, milioane de oameni au dat căutare pe Google ca să vadă rochia despre care vuia tot mapamondul, inspirând gigantul tehnologic să creeze Google Images.

https://www.youtube.com/watch?v=ZtYUNQcBnvY

Reprezentanții Google au dezvăluit la rândul lor că au creat motorul specializat în căutarea de imagini pe internet – Google Images – după ce au constatat că oamenii căutau în disperare fotografii cu ținuta sexy a divei latino. Apoi, celebra rochie a devenit unul dintre puținele articole vestimentare care au fost onorate cu propria pagină Wikipedia.

Google a fost fondată în 1998, dar secțiunea Google Images nu a fost introdusă pe site decât abia după iulie 2001.

Sub semnul palmierului

La Milano, Donatella Versace a propus o colecţie sub semnul palmierului. Copacul asociat vacanţei s-a regăsit în multe dintre piesele etalate pe podium. Iată deci că jungle dress, cu un decolteu generos, aproape dincolo de buric, revine! Casa de modă Versace a decis să o includă în viitoarea sa colecție. Astfel, în 2020, faimoasa rochie va apărea din nou, atât în varianta originală, cât și pe negru, cu un imprimeu cu inimioare roșii, albastre, portocalii și verzi.

“Pentru colecția de primăvară/vară 2020, Versace onorează un moment simbolic în care moda și cultura au devenit catalizator pentru progresul tehnologic”, se arată într-un comunicat al companiei.

Între timp, fotografiile cu Lopez defilând în noua versiune a rochiei au fost vizualizate de peste 2 milioane de ori pe reţelele de socializare online.

Text Cristina Dudău