Jeremy Scott este, cu siguranta, unul dintre designerii care se inspira din cultura urbana si reuseste de fiecare data sa aleaga o modalitate de a combina toate elementele si de a le transpune in lumea modei. Primul sau parfum pentru Adidas Originals, care va fi lansat chiar in luna februarie, urmeaza obsesia devenita cumva un cult pentru adidasi. Si se pare ca Jeremy Scott a fost o sursa de inspiratie si pentru alte branduri, deoarece chiar si colectia lui Alexander Wang pentru primava-vara 2015 are ca element central pantofii pentru alergat. Sticla parfumului unisex ce poarta semnatura lui Jeremy Scott are forma celebrilor sneakersi cu aripi, atat de indragiti si apreciati, mai ales de catre tineri.
Jeremy Scott, un designer original
Amintind de sandalele care apartineau zeului grec Hermes, flaconul in editie limitata se pare ca a fost principala preocupare a lui Scott, mai mult decat formula din interiorul sticlei de parfum. Intrebat despre mirosul si notele parfumului sau, Scott a spus in linii mari ca va mirosi asemenea prosoapelor proaspat spalate intr-o zi de vara si a admis ca talentul sau poate fi recunoscut mai mult in ceea ce priveste designul sticlei. Cu o campanie realizata de catre Inez van Lamsweerde si Vinoodh Matadin, Jeremy este gata sa-si castige un loc binemeritat in industria parfumurilor. Parfumul pe care l-a creat pentru Moschino, care se numeste Toy si a carui cutie este, de fapt, un ursulet de plus, se pare ca este deja un succes si credem noi ca sneakersul ce a luat forma unei sticle de parfum va genera aceeasi emotie precum o pereche de pantofi sport Stan Smith.
Text: Ruxandra Dumitrescu