Kraft Foods lanseaza in Romania o noua campanie Jacobs Kronung prin care rasplateste consumatorii care reusesc sa ii aduca aproape pe toti cei dragi la o ceasca de cafea alintaromata si sa se bucure de timpul petrecut impreuna.
Jacobs Kronung ii admira si ii apreciaza pe toti acesti oameni, care, asemenea Alintaromei, au aceasta putere ce ii ajuta sa mentina legaturi, sa intareasca prietenii si care de cele mai multe ori imbraca haina tipicului erou discret. Jacobs Kronung doreste sa-i descopere, sa le recunoasca meritele si sa-i rasplateasca pe masura.
Campania Jacobs Kronung se desfasoara in perioada 18 iunie – 12 august 2012 si beneficiaza de o comunicare de marketing integrata, din care nu vor lipsi: prezenta pe TV, online (campanie media si website dedicat), panotaj stradal, cat si suport sustinut la nivelul magazinelor.
Marele premiu consta intr-un apartament de 2 camere, care va fi tras la sorti la finalul campaniei. Fiecare consumator cu minim 3 coduri unice inregistrate in promotie, poate fi castigatorul marelui premiu. Noul apartament este spatiul perfect pentru Apropiator, ii usureaza rolul asumat de a-i tine aproape pe toti cei dragi, de la cel mai bun prieten pana la cel mai zapacit fost sau actual coleg.
Jacobs Kronung ofera, de asemenea, si premii instant saptamanale (Iphone, televizor) si zilnice (aparat Tassimo T40, Balansoar, Sistem Home Cinema si Foisor de gradina). Cei mai activi participanti in aceasta campanie, respectiv Apropiatorii cu cele mai multe coduri inregistrate, vor fi premiati cu 400 de premii garantate. Pentru mai multe detalii despre campanie, puteti accesa www.puterealintaromei.ro.
Text: Andreea Popescu