Artistul canadian, The Weeknd, a dat lovitura după show-ul realizat la Super Bowl, zilele trecute. Acesta a vândut cu 385% mai multe albume, după ce a interpretat opt hituri ale sale, în pauza competiției sportive.
Deşi audienţa finalei campionatului de fotbal american a înregistrat cel mai slab nivel al său de după anul 2007, revista Billboard anunţă că, potrivit estimărilor iniţiale, vânzările aferente ale starului au crescut cu 385%, după show-ul spectaculos susținut în pauza meciului dintre echipele Tampa Bay Buccaneers şi Kansas City Chiefs.
AICI vezi show-ul făcut de The Weeknd la Super Bowl 2021!
Single-ul “Blinding Lights” a avut o creştere cu 29% a vânzărilor pe 7 februarie, iar balada “Earned It” a înregistrat o creştere a vânzărilor de 1.240%, după concertul susținut de acesta. Mai mult decât atât, apariția sa i-a crescut capitalul de imagine, acesta obținând o creștere de 428 de mii de followers, pe toate conturile sale de Social Media, în doar o săptămână.
Abel Makkonen Tesfaye, în vârstă de 30 de ani, este cunoscut pe sub numele de The Weeknd. Cântăreț și producător muzical Canadian, în 2010, acesta a încărcat câteva melodii pe YouTube sub numele de The Weeknd, lucru care a ajutat foarte mult la cariera sa. În 2011 a lansat House of Balloons, Thursday și Echoes of Silence.
Un an mai târziu, Tesfaye a lansat albumul Trilogy, fiind primul album din cariera sa. Următorul album a fost Kiss Land. Al treilea album numit Beauty Behind the Madness a devenit primul lui album care a ajuns numărul unu în Billboard 200. Pe acest album se găsesc piesele devenite hituri: Earned It, The Hills și Can’t Feel My Face.
Text: Bettina Cristea