INDRAZNESTE SA FII TANDRU

1dtnk4xmqCiocolata Milka a lansat primul Raport Milka privind Tandretea (Milka Tenderness Report), care arata ca cel putin 2 din 5 europeni considera ca sunt prea stresati pentru a impartasi un moment de tandrete cu prietenii si familia. Raportul Milka privind Tandretea este primul studiu care evalueaza comportamentul de tandrete in 17 tari europene (inclusiv Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Franta, Germania, Ungaria, Italia, Lituania, Olanda, Polonia, Portugalia, Rusia, Spania, Turcia si Ucraina).

Studiul arata ca 43% dintre romani se considera prea stresati pentru a da dovada de tandrete fata de prieteni si familie. Procentul este mai ridicat comparativ cu alte tari din Europa, unde media celor care invoca stresul drept motiv pentru a nu fi tandri este de 39%. Pentru a sustine acest raport, Milka a dezvoltat Harta Milka a Tandretii, pe care identifica punctele fierbinti ale tandretii din Europa, in cadrul unui nou angajament de a-i ajuta pe oameni sa isi activeze latura emotionala. Conform sondajului de opinie, Romania se situeaz? pe locul zece in clasament, 39% din populatie considerand ca se comporta tandru in fiecare zi.

Raportul Milka privind Tandretea si Harta Milka a Tandretii au fost special realizate de Milka pentru a sustine campania „Indrazneste sa fii tandru”. Milka ii provoaca pe europeni sa indrazneasca si sa impartaseasca un moment de tandrete cu familia si prietenii, pentru a aduce o not? de tandrete si emotie in vietile lor. Aceasta reprezinta doar o parte din campania integrata de marketing ce a fost lansata in Romania, incepand cu luna august 2011.

 

Text: Andreea Popescu