Gwyneth Paltrow, director de creatie al unui brand de produse cosmetice organice

gwyneth-paltrowGwyneth Paltrow a mai colaborat pana acum cu branduri celebre de beauty precum Max Factor sau Estee Lauder, insa de data aceasta a ales sa-si extinda businessul, de fapt imperiul de afaceri, si sa investeasca intr-un brand propriu – Juice Beauty. „In ceea ce priveste ingrijirea mea zilnica, nu am intalnit pana acum un produs care sa intruneasca toate aspectele pe care le caut. In plus, eu sunt foarte constienta de toxicitatea produselor pe care le folosim zi de zi”, a declarat actrita. Paltrow a mai investit intr-un coafor din California, iar acum a semnat un contract pe 5 ani cu fondatoarea brandului Juice Beauty, Karen Behnke. Gwyneth este acum director de creatie al brandului.



Goop.com si Juice Beauty

Juice Beauty este un brand de produse destinate ingrijirii pielii pe baza de ingrediente organice care se comercializeaza in Statele Unite ale Americii. Noua gama de produse de machiaj se va lansa anul acesta, iar actrita se va implica in procesul de creatie al designului ambalajului, culorilor si formulelor. „Pentru mine au fost foarte importante si au contat valorile si obiectivele partenerului de afaceri, tocmai de aceea am ales-o pe Gwyneth”, a declarat Behnke. Brandul Juice Beauty a investit, la randul sau, in site-ul lui Paltrow, Goop.com, iar sase noi produse de ingrijire a pielii, la care va colabora si actrita, vor fi vandute prin intermediul acestui site. Pe langa faptul ca este actrita, Gwyneth s-a implicat de-a lungul timpului in numeroase alte proiecte: in strangerea de fonduri pentru copiii cu probleme, a cantat etc.

Text: Ruxandra Dumitrescu