Designerul francez Guy Laroche s-a nascut in anul 1921 in La Rochelle, Franta, iar colectiile sale au purtat si poarta un aer clasic, elegant si sofisticat. In prima sa colectie, Guy a incercat marea cu degetul si a introdus culorile vibrante precum rozul, oranjul, topazul, turcoazul sau coraiul. Pentru ca brandul Guy Laroche este un brand parizian, care ascunde in spate povesti romantice, nu uita de combinatia clasica alb-negru, iar taieturile curate ne arata ca, uneori, moda nu trebuie sa fie iesita din tipare pentru a ne convinge sa o adoptam. In 1949, Laroche a inceput sa lucreze pentru Jean Desses, pana in anul 1955 cand s-a mutat in Statele Unite ale Americii pentru a studia mai mult despre metodele de fabricatie pret-a-porter.
Guy Laroche, rafinament si simplitate
Creatiile Guy Laroche se recunosc dupa “simplitatea complicata”, dupa faptul ca inainte de toate sunt practice, putand fi purtate cu usurinta atat la birou, cat si la o intalnire cu prietenele in oras. In anul 1957, Guy si-a deschis primul fashion house in Paris, 60 de tinute inspirate fiind cele care aveau sa-l transforme pe tanarul designer intr-un couturier recunoscut peste noapte, acesta fiind inceputul succesului brandului Guy Laroche. Eleganta si grandoarea creatiilor sale necesita o anumita atitudine, o anumita tinuta, un aer boem despre care doar cei care au hoinarit pe strazile Parisului stiu despre ce vorbim. Mai multi designeri printre care Azzedine Alaia, Valentino sau Issey Miyake au lucrat pentru Laroche de-a lungul anilor.
Parfumul Guy Laroche
Pe langa creatiile vestimentare, Guy Laroche s-a aventurat in lumea aromelor irezistibile care ne gadila simturile. In anul 1966, a scos pe piata parfumul FIDJI, urmandu-i in anii urmatori EAU FOLLE si DRAKKAR, parfumul pentru barbati. Parfumurile casei sunt create special pentru a te transporta intr-un alt spatiu si timp. Nuante placute, vibrante, fresh, naturalete, armonie – bergamota, zambila, trandafir, lemn de santal, violete, mosc, patchouli sunt ingredientele care confera parfumurilor Laroche rafinament si modernitate in concordanta cu personalitatea ta.
Seduce me
Directorul de creatie Marcel Marongiu ne propune pentru sezonul de toamna-iarna 2013/2014 o varietate de culori. Fuchsia, movul electric si albastrul army isi fac loc printre combinatiile de alb-negru. Fustele pana la genunchi, pantalonii usor evazati, rochiile care pun in evidenta corpul, jachetele pana la genunchi, manusile care acopera doar degetele, pielea sunt cateva dintre ingredientele unei toamne racoroase, dar colorate. Si daca tot ne-am obisnuit cu brandurile si creatorii excentrici, de data aceasta registrul este unul serios, stropit cu parfum de eleganta.
Text: Ruxandra Raica
Sursa foto: Vogue.fr