CATENA, farmacia de incredere a romanilor
CATENA este pe primul loc in topul increderii consumatorilor romani in 2014, conform studiului realizat de Trusted Brands, in care pentru prima data a fost introdusa categoria Farmacii. Cercetarea a fost realizata cu ajutorul unor chestionare cu intrebari deschise, fara variante de raspuns, fiecare respondent nominalizand brandul preferat.
CATENA a fost aleasa de respondenti pe baza urmatoarelor criterii: Calitate, Valoare, Excelenta, Imagine puternica, Intelegerea nevoilor clientilor si Responsabilitate sociala.
Cercetarea Trusted Brands a fost realizata in perioada septembrie – noiembrie 2013, iar s tudiul s-a bazat pe 784.176 de chestionare cu intrebari deschise, din care 50.000 in Romania.
CATENA este o companie ambitioasa cu capital 100% romanesc. In farmaciile CATENA clientii sunt obisnuiti sa gaseasca produse de calitate, preturi foarte mici, sfaturi profesioniste, din inima, dar mai ales au certitudinea ca fac economii la retete.
Peste 2,5 milioane de romani au carduri de fidelitate CATENA, dovada incontestabila a increderii si fidelitatii lor in relatia cu Farmacia Inimii.
CATENA, Farmacia Inimii investeste in sanatatea romanilor
Din dorinta de a sprijini sanatatea romanilor, CATENA desfasoara numeroase campanii de informare medicala si preventie, dar a si introdus in farmacii produse special create pentru a sustine un stil de viata sanatos. Mentionam aici suplimentele si cosmeticele NATURALIS, NUCITA si Inimioarele SANTE, ultimele doua fiind recomandate atat in dietele cu indice glicemic scazut, cat si in regimul persoanelor cu diabet.
Gala Trusted Brands 2014
Studiul Trusted Brands, care a fost realizat in 10 tari din Europa, printre care si Romania, sondeaza increderea consumatorilor in marci.
“Este a noua editie in Romania a Trusted Brand si, tot acum, Reader’s Digest aniverseaza 10 ani de prezenta aici. Imi place ca, in toti acesti ani, ceva nu s-a schimbat. Marcile romanesti au ramas pe val. Doua treimi din categoriile locale sunt castigate de branduri romanesti”, a declarat Florin Petrescu, country manager Reader’s Digest Romania.
Castigatorii Trusted Brands 2014
Castigatorii “Trusted Brands Romania 2014” pe categorii sunt: la ‘Farmacii’ – CATENA, – la ‘Statii TV’ – Pro TV, la ‘Produse din carne’ – Cris-Tim , la ‘Vitamine’ – Eurovita, ‘Remedii impotriva racelii si gripei’ – Nurofen, ‘Analgezice’ – Algocalmin, la categoria ‘Clinici private’ – Medlife la ‘Automobile’, – Volkswagen, ‘Electrocasnice’ – Philips, ‘Computere personale’ – HP, ‘Telefonie mobila’ – Nokia, ‘Retea telefonie mobila’ – Vodafone, ‘Camere foto’ – Nikon, ‘Agentii de turism’ – Paralela 45, ‘Banci’ – Banca Transilvania, ‘Carduri de credit’ – Visa, ‘Companii de asigurari’ – Astra Asigurari, ‘Furnizori servicii internet’ – RCS & RDS, ‘Benzinarii’ – Petrom, ‘Produse de ingrijire a parului’ – Head & Shoulders, ‘Produse de ingrijire a pielii’ – Nivea, ‘Produse de machiaj’ – Avon, ‘Detergenti’ – Ariel, ‘Cereale pentru micul dejun’ – Nestle, la categoria ‘Produse de panificatie’ a castigat Vel Pitar, la ‘Produse lactate’ – Napolact, , la ‘Ulei de gatit’ – Untdelemn de la Bunica, la ‘Condimente’ – Fuchs, la ‘Ape minerale’ – Borsec, la ‘Hrana pentru animale’ – Pedigree, la ‘Cafea’ – Jacobs, la ‘Pasta de dinti’ – Colgate, la ‘Retailer electrocasnice’ – Altex, la ‘Sapun’ a fost premiat Dove, la ‘Deodorant’ – Nivea, la ‘Centre comerciale’ – Kaufland, la ‘Cotidiene’ – Adevarul, la ‘Statii radio’ – Europa FM.
CATENA, farmacia inimii multumeste tuturor clientilor sai pentru increderea si fidelitatea pe care o au in brandul CATENA.