Patrick Robinson, fostul director de creatie al brandului Gap, isi lanseaza propriul sau label. Linia de imbracaminte a designerului care urmareste foarte mult stilul sport, numita Paskho, este descrisa ca o colectie de haine sexy, urbane, concepute pentru a urma pasiunile celui care le poarta.
Robinson a hotarat sa isi lanseze colectia fara un suport major si fara prea mult tam-tam, apeland totusi la un site de publicitate dedicat proiectelor creative. Prima transa este programata pentru luna iulie si include 19 obiecte vestimentare, printre care tricouri de bumbac, dar si haine dedicate sportivilor.
„Mi-am dorit sa am o legatura directa cu clientul. Eu voi arata doar prototipurile care vor putea fi facute pe comanda, insa nu vor fi haine de purtat neaparat in sala de sport, ci haine in care sa iesi”, a declarat Patrick. Robinson a fost concediat din functia pe care o detinea la Gap in anul 2011, dupa patru ani in companie, conducerea motivand ca vanzarile scazusera foarte mult. Designerul a mai colaborat in trecut cu Giorgio Armani si Paco Rabanne.
Text: Ruxandra Raica