Flanco, cel mai apreciat lant de retail electro-IT, este primul retailer care lanseaza ofensiva promotiilor de Craciun. Campania desfasurata in perioada 16 noiembrie – 31 decembrie 2011 ofera grupului care face cele mai multe cumparaturi in Flanco premiul total de 100.000 lei.
Mecanismul campaniei este unul extrem de simplu. Orice achizitie realizata in perioada promotiei implica participarea la cursa pentru marele premiu, prin inscrierea achizitiei intr-un grup nou de cumparaturi sau aderarea la un grup deja existent. Numele grupului trebuie sa fie format din minimum 5 litere si 2 cifre, urmand ca toti membrii grupului care fac achizitii in perioada campaniei, in oricare dintre magazinele Flanco, sa mentioneze la facturare numele grupului din care face parte. Grupul cu achizitiile care insumeaza cea mai mare valoare a cumparaturilor la finalul campaniei primeste ca premiu 100.000 lei, valoare neimpozabila.
Achizitiile din grup pot avea orice valoare iar un membru al grupului poate cumpara de mai multe ori pe parcursul campaniei.
Detalii despre valoarea achizitiilor si clasament vor fi disponibile online pe www.flanco.ro, astfel incat grupurile participante sa poata verifica zilnic valoarea totala a achizitiilor si pozitia in topul grupurilor.
Text: Andreea Popescu