Festivalul Brazilor de Crăciun 2020 – Catena susține dreptul la educație al copiilor din medii defavorizate

festivalul brazilor
Bradul Scânteia de Speranță, creat de Doina Levintza, prezentat de Amalia Enache și Gabriela Alexandrescu

Festivalul Brazilor de Crăciun, ajuns la cea de-a 20-a ediție, eveniment organizat de Salvați Copiii România, a reușit să obțină fonduri totale în valoare de peste 470.000 de euro, prin implicarea tuturor celor care susțin dreptul la educație al copiilor vulnerabili, dramatic afectat de criza COVID-19.

Catena, partener și susținător de tradiție al Festivalului Brazilor, a contribuit la achiziţionarea  a trei dintre cei 30 de brazi realizați de artiști și designeri celebri, demonstrând încă o dată că solidaritatea e mai puternică decât criza.



Record de generozitate

Recordul de generozitate al acestei ediții aniversare a fost obținut, prin efortul comun al Catena, Lidl România, Kaufland România, Romanian Business Consult (RBC), Helinick, Mastercard, BCR și Liviu Drăgan, de bradul creat de Ștefania Mircea și Salvați Copiii.

Catena a achiziționat şi bradul „Scânteia de Speranță” al bine-cunoscutului scenograf și designer Doina Levintza, în timp ce bradul „Aurul Verde al Pământului”, creat de Nicu Bocancea & Florăria IRIS, a fost licitat prin generozitatea comună a Catena și RBC.

Festivalul Brazilor de Crăciun, la care Catena a fost Sponsor Diamond, organizat de data aceasta online, a fost prezentat live de Amalia Enache (PRO TV) și Vlad Babenco (maitre-priseur Artmark).

„Festivalul Brazilor de Crăciun a demonstrat că empatia și încrederea că binele e un efort comun pot face cu adevărat miracole. Ediția aceasta a fost una grea, provocatoare și mai ales o lecție de solidaritate. Datorită acesteia, copiii vulnerabili ies din statistici și primesc un loc acolo unde e dreptul lor, la școală”, a declarat Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv Salvați Copiii România.

Aproape un milion de copii, reprezentând o treime dintre elevii români, au în continuare nevoie de echipamente și dispozitive electronice pentru educația în mediul online, iar peste 500.000 de copii au fost afectați în mod direct de efectele economice ale crizei sanitare.