Eficienta si creativitate rasplatite: Tonica Group, premiata la Gala Radar de Media 2018

Ca o dovada a aprecierii productiilor sale de media si publicitate, agentia Tonica Group a primit Premiul Special Radar de Media pentru eficienta si creativitate, in cadrul Ceremoniei de decernare a trofeelor Radar de Media 2018, desfasurate joi, 22 noiembrie 2018.

„In anul Centenarului, Tonica Group, agentie de media si publicitate 100% romaneasca, ce promoveaza brandurile romanesti si artistii romani, punand totodata in valoare spiritul si traditiile autohtone, merita din partea noastra recunostinta si apreciere. Acesta este si motivul pentru care o premiem pentru doua lucruri: eficienta si creativitate”, a fost motivatia juriului Radar de Media, in acordarea acestui premiu special.

„Suntem eficienti, suntem creativi, dar mai ales suntem impreuna. Si, daca trebuie sa multumesc cuiva, in afara de partenerii si clientii nostri, nume importante din businessul romanesc, trebuie in primul rand sa multumesc colegilor mei, echipei la care eu tin foarte mult si care este parte din inima mea, pentru ca lor le datoram acest premiu”, a declarat Otilia Ostrotki, director general al agentiei Tonica Group, la ridicarea trofeului.

In cadrul Galei Radar de Media 2018 au fost premiate cele mai bune productii de televiziune si radio romanesti, cei mai buni realizatori si cei mai buni artisti romani.



Despre Tonica Group

Agentia de media si publicitate Tonica Group creeaza povesti de brand inca din anul 2004, oferind servicii complete de publicitate, PR si comunicare, marketing online, mass-media, productie, web design, social media, creatie si consultanta de business.

Tonica Group este cunoscuta si apreciata de public in special pentru spoturile realizate pentru reteaua de farmacii Catena, liderul retailului farmaceutic din Romania, dar si pentru editarea revistelor Farmacia Ta, Slab sau Gras, Tonica si Galenus, publicatiile cu cele mai mari tiraje in categoria lor.

Text: Mircea Doaga