Ce poate fi mai imbucurator si mai placut decat sentimentul de a ajuta niste copii aflati in medii defavorizate sa invete sa scrie si sa citeasca? Exact, nimic! Tocmai din acest motiv, brandul CATENA a ales sa se alature editiei a XII-a a Festivalului Brazilor de Craciun pentru a face o mica, dar semnificativa bucurie acestor copii.
Si pentru ca sarbatorile sa fie simtite de toata lumea, indiferent de situatia financiara, Catena a participat la licitatia celor 26 de braduti creati special pentru Festivalul Brazilor de Craciun de designeri renumiti, contribuind, prin achizitia sa din cadrul licitatiei, la strangerea sumei de 185.000 de euro. Suma astfel colectata va fi directionata de Organizatia „Salvati Copiii” catre 2.500 de copii si familiile lor, acestia fiind deja cuprinsi in programele de Educatie Prescolara, Scoala dupa Scoala si A Doua Sansa.
De 12 ani, „Salvati Copiii” organizeaza Festivalul Brazilor de Craciun cu scopul de a strange fondurile necesare continuarii programelor sociale realizate pentru sprijinirea copiilor proveniti din medii sociale defavorizate. 10% dintre copiii intre 0 si 17 ani din Romania traiesc in gospodarii fara nicio persoana care sa aiba un loc de munca. De asemenea, 362.062 copii intre 3 si 17 ani nu sunt integrati in sistemul de invatamant (prescolar, general, liceal sau scoala profesionala).
La aceasta editie, brazi originali si spectaculosi, realizati din cele mai diverse materiale, au fost creati de urmatorii designeri romani: Doina Levintza, Wilhelmina Arz, Lena Criveanu & Mihaela Glavan, Rita Muresan, Stephan Pelger, Alexandru & Mihnea Ghildus, Ana Wagner & A. David Gallery, Kristina Dragomir & Europa FM, Cristian Samfira, Carmen Ormenisan, Iris Serban, Claudia Castrase & artistul vizual Bodo, Irina Solomon & Azay, Veronica Zaharia & The One, Madalina Dorobantu, Maria Marinescu, Mirela Diaconu, Hamid Nicola Katrib & United Media, Rhea Costa si Malvina Cervenschi. La acestia se adauga: Oxette, Anca Rusu, pictorul Bogdan Mihai Radu, Mark Twain International School, bradul presei, precum si bradul creat de copiii din centrele educationale „Salvati Copiii”.
Brazii-vedeta ai serii au fost creati de Alexandru si Mihnea Ghildus – Cortina cu Surprize (adjudecat de BCR, cu 10.000 euro), Anca Rusu – printesa Polonic (achizitionat de Renovatio, pentru 10.000 euro), iar Carrefour Romania a achizitionat bradul The One cu 7.000 de euro. Bradul Organizatiei „Salvati Copiii” a primit donatii in valoare de 8.800 de euro.
A XII-a editie a Festivalului Brazilor de Craciun a fost prezentata de Andreea Raicu si Andi Moisescu, intreaga atmosfera din seara de 6 decembrie, seara magica a lui Mos Nicolae, fiind sub semnul darniciei si al binelui.
Text: Andreea Popescu