Ducesa de Sussex și–a lansat colecția-capsulă

Pentru a celebra această lansare, au fost date publicității imagini “din culise”. În fotografii, ducesa de Sussex este văzută râzând, zâmbind și îmbrățișându-se cu fotomodelele care îi purtau hainele.

În mai puțin de un an, Ducesa de Sussex a a participat la crearea unei colecții capsulă cu cinci piese pentru femeile dezavantajate din U.K. care vor să intre sau să se întoarcă pe piața muncii. Iar joi, Meghan Markle, și-a lansat colecția-capsulă de haine – The Smart Set, în parteneriat cu John Lewis, Marks & Spencer, Jigsaw și prietena ei designer Misha Nonoo.

Când John Lewis, șeful diviziei de îmbrăcăminte pentru femei de la  Jo Bennett, a primit un apel de la un număr necunoscut, în după amiaza zile de 1 ianuarie, ultima persoană pe care se aștepta să o audă era cel mai nou membru al familiei regale. Dar Ducesa de Sussex avea un scop la momentul respectiv: să reunească patru dintre cele mai importante și mai accesibile branduri de modă din Marea Britanie pentru a crea o colecție capsulă de ținute pentru mers la job, articole vestimentare care urmau să fie vândute în beneficiul organizației patronate de ea, Smart Works.



Propria garderobă nu a fost de-ajuns

Ducesa a purtat piese din colecția proprie

Ideea s-a născut imediat după ce Meghan a devenit patron al organizației care își propune să ofere femeilor defavorizate instrumentele și hainele potrivite să se întoarcă la locul de muncă. După ce a ascultat cerința beneficiarelor, care doreau să se simtă confortabil și încrezător, Ducesa și-a dat seama că, deși nu a dus niciodată lipsă donații (inclusiv articole din propria garderobă), stocul de la Smart Works nu a avut întotdeauna toate dimensiunile sau articolele clasicele necesare să poată compune oricând o ținută potrivită pentru mers la job. Meghan a dat ideea unei astfel de colecții directorilor de la Smart Works, și aceștia au fost foarte receptivi. „A cerut ca elementele de bază ale unei colecții-capsulă să fie întotdeauna disponibile”, a spus o sursă pentru Harpers BAZAAR. „Piese care să poată fi mai mult combinate și mai potrivite decât o singură ținută nouă.”

1 cumpărat+ 1 donat

Colecția de cinci piese reunește articole esențiale și foarte versatile, inclusiv o rochie de crep M&S care se potrivește pentru toate dimensiunile, la doar 19,50 GBP sau 24 USD.

Timp de aproximativ două săptămâni, la fiecare articol din colecție cumpărat în magazin sau online un altul identic va fi donat direct unuia dintre cele opt sedii Smart Works din Marea Britanie. Potrivit Ducesei de Sussex, articolele vor oferi încredere și sprijin femeilor, care au nevoie de ele „pentru a se întoarce la muncă și să facă astfel un pas important în construirea unei cariere. ”

Text Cristina Dudău