Daca va intrebati probabil de ce Marc Jacobs a vrut sa apara pe jumatate dezbracat pentru a promova bautura dietetica, ei bine, pentru ca lui Marc chiar ii face placere sa apara asa, si are si cu ce, spunem noi. „Imi dau hainele jos de fiecare data cand cineva imi cere acest lucru, bine, nu chiar oricine.
Si imi place foarte mult sa mi se acorde atentie. Implinesc 50 de ani luna viitoare si daca cineva ma roaga sa imi dau jos tricoul, o fac cu placere”, a declarat designerul. Rolul sau ca director de creatie al brandului de bauturi este acela de a crea ceva special pentru a celebra cele trei decenii de existenta a bauturii dietetice. Jacobs a realizat astfel trei cutii cu un design unic, fiecare avand un print indraznet.
„Nu-mi plac notiunile de moda veche potrivit carora moda trebuie sa fie exclusivista”, a completat Marc. Si tocmai aceasta viziune a lui Jacobs a transformat cutiile, le-a oferit practic un suflu nou, iar noua nu ne ramane decat sa ne bucuram de imagini.
Text: Ruxandra Raica