Denis Radu si Monica Munteanu, despre provocarile din PR

Denis Radu - PrincipalaCu siguranta ati auzit de ei pe la TV. Impreuna formeaza cea mai tare echipa de PR din Romania, cu sute de campanii si evenimente organizate impecabil. I-am chestionat cu privire la provocarile meseriei de PR in Romania si am aflat ca membrii echipei Blackteam se completeaza incredibil de bine, formandu-si o clientela de elita, precum celebrul brand de bijuterii Jai Dam sau hotspotul anului 2015, clubul Loft.



Tonica: Cum se mai face PR in Romania anului 2016?

Denis Radu: Pot spune ca am inceput anul 2016 foarte bine. PR-ul se va face la fel ca intotdeauna: cu seriozitate, dedicare si munca. Trebuie sa iti stii limitele si asta am invatat in anii precedenti.

Tonica: Care sunt provocarile?

Denis Radu: Tocmai acesta este farmecul acestei meserii, ca intotdeauna apar noi provocari, chit ca este vorba de un alt restaurant, club sau salon de infrumusetare.
Nu simti plafonarea niciodata si te tine mereu activ.

Tonica: Care sunt progresele, cum credeti ca evolueaza domeniul PR-ului?

Denis Radu: Piata este intr-o continua revenire si progres, ceea ce face ca toate domeniile sa progreseze, inclusiv PR-ul. PR-ul, in special, este intr-o continua evolutie, si asta datorita faptului ca noi, ca tara, avem inca multe lacune, multe tinand de mentalitate si de problemele financiare, dar tot raul spre bine.

Tonica: Sunteti doar doi asociati, iar numarul si calitatea companiilor pe care le promovati este extrem de mare. Cum faceti fata, in conditiile in care stim ca mai aveti si alte proiecte in derulare?

Denis Radu: Noi doi, ca echipa, ne completam foarte bine si a fost asa de la primul job impreuna, acum 3 ani si ceva, cand eu am fost angajat de catre actuala mea asociata, Monica Munteanu, pentru magazinul ei… restul a venit de la sine. Usor nu este, dar ne place ceea ce facem, ne motivam si sustinem unul pe celalalt, aceasta fiind cheia reusitei la noi, la #blackteam.

Tonica: De ce factori tine succesul in PR?

Monica Munteanu: Cred ca esentiala este o buna intelegere a ceea ce isi doreste clientul sa transmita in piata ca imagine, precum si a zonei targetate in comunicare. Factorii de succes ar fi planificarea strategica, comunicarea deschisa, credibilitatea si autenticitatea. Comunicarea trebuie sa se apropie de nevoile clientului si sa simta ce utilitate a produsului e cu adevarat relevanta pentru public.

Tonica: Care sunt cele mai de succes campanii de PR pe care le-ati intreprins? Denis Radu Secundara

Monica Munteanu: Noua ne sunt aproape de suflet toate proiectele de pana in prezent. Am avut o campanie reusita pentru Stejarii Country Club in zona wellness; cea mai ampla campanie, ca vedete implicate, a fost in zona fashion cu Jai Dam, iar in zona de entertainment, proiectul Loft.

Tonica: Cum a fost sa muncesti pana in ultima zi de sarcina?

Monica Munteanu: Absolut natural. Eu asa simt ca traiesc: muncind. Evident ca, fizic, a fost destul de dificil, dar cui ii plac lucrurile usoare? Mie, una, sigur nu.

Tonica: Cat de greu a fost, apoi, cu un bebelus mic, sa te ocupi in continuare de business?

Monica Munteanu: E o decizie care starneste controverse, sunt multe mamici full time care judeca reluarea activitatii atat de repede (mai exact, la o zi dupa externare), insa consider ca, pentru copilul meu, e mult mai important sa ii pot fi un exemplu decat sa fiu permanent langa el fizic. Nu a fost usor sa aleg drumul carierei, dar, cu siguranta, pentru orice mama, copilul ramane pe locul 1, 2 si 3, restul demersurilor fiind tot pentru el.

Text: Ruxandra Dumitrescu