Debutul lui Pharrell Williams ca director de creație pentru bărbați pentru brandul Louis Vuitton a fost spectaculos, anuntând o nouă eră pentru celebra casă de modă franceză.
Farmaciștii Catena recomandă crema de ochi de la Rilastil din gama HYDROTENSEUR, o cremă antirid formulată împotriva pungilor de sub ochi și a cearcanelor.
Polimatul american, a cărui numire în funcția de drector de creație a fost anunțată în februarie, a închis podul Pont Neuf din Paris, marți, unde spectacolul a avut loc la apus, cu o orchestră completă, un cor gospel și peste 70 de look-uri prezentate de câteva fețe cunoscute, printre care designerul Stefano Pilati, Pusha T și No Malice din duo-ul hip-hop Clipse.
Numele sonore nu s-au oprit aici, prietenii celebri ai lui Williams l-au încurajat din primul rând. Printre aceștia s-au numărat Rihanna, cel mai recent model de campanie al mărcii și A$AP Rocky, Jay-Z care a cântat la afterparty, Beyoncé, Kim Kardashian, Jared Leto, Lenny Kravitz care a venit cu Naomi Campbell și ambasadorul brandului Zendaya cu fostul stilist Law Roach alături.
Legăturile lui Pharel Williams cu moda
Când Pharell Williams a fost numit succesorul regretatului Virgil Abloh, s-au aprins unele dezbateri asupra validității numirii sale și a traiectoriei „neortodoxe”.
Dar, deși nu este un designer de modă format oficial, câștigătorul a 13 premii Grammy a modelat cultura – de la muzică și modă, de peste două decenii. Aceasta nu este prima șansă a lui Williams la design: în 2003, a colaborat cu Marc Jacobs (atunci la conducerea Louis Vuitton) și designerul japonez Nigo la ochelari de soare care au devenit unul dintre cei mai vânduți ai mărcii. Au urmat și alte colaborări: Moncler, Moynat și parteneriate de lungă durată cu Adidas și Chanel, inclusiv o colecție capsulă pe care a creat-o împreună cu regretatul director de creație al Chanel, Karl Lagerfeld.
La fel ca Abloh înaintea lui, el are un talent ciudat pentru a rămâne în fruntea curbei culturale, a redefini spiritul și a înțelege cum să promoveze o idee către mase. În calitate de director creativ, viziunea sa pentru Louis Vuitton va merge dincolo de crearea de colecții, ci și de a produce prezentări de modă, campanii și alt conținut pentru a menține casa de modă fresh și plină de viață.
Noi pattern-uri pentru colecția lui Pharell Williams
Designul tablei de șah, care datează din 1889, a fost reimaginat prin prisma lui Williams. O iterație pixelată, numită „Damoflage”, a apărut pe paltoane, costume asortate, o jachetă cu fără guler, cuferele structurate, genți și rucsacuri Speedy supradimensionate. O formă mai exagerată a modelului original Damier a fost prezentată și pe jachetele din denim matlasate, trenciuri, jachetele moto din piele cu pantaloni evazați, tricourile din piele și cămășile de rugby în nuanțe de galben strălucitor, bleumarin intens și vișiniu. A fost văzută și pe o serie de accesorii, inclusiv bonete, genți și șepci de baseball.
Au fost introduse noi pattern-uri în acest sezon, inclusiv modele brodate din lucrările artistului american Henry Taylor, folosite la croitorie, denim și accesorii și un logo care combină monograma clasică „LV” cu cuvântul „Lovers”. „LVERS este o stare de spirit: căldură, bunăstare și primire”, se arată în notele prezentării.
Accesoriile au fost egale cu îmbrăcămintea. Modelele au defilat ținând câteva dintre cele mai recunoscute genți ale mărcii, printre care emblematica The Speedy, purtată de celebrități precum Audrey Hepburn sau Snoop Dogg, car au fost purtate în diferite moduri. Acesta anunță o schimbare de look pentru piesa iconică.
„Speedy a fost întotdeauna o geantă pentru bărbați până când au făcut o versiune mai mică pentru Audrey Hepburn în 1965”, a spus Pharrell într-un comunicat de presă. „Am vrut să iau ceva ce simțeam că va fi unisex și să fac doar o geantă grozavă pentru oameni. Este o geantă iconică ce poate fi purtată de zi de zi și concepută pentru fiecare domeniu al vieții.”
Farmaciştii Catena recomandă KiloSlim Gold, un supliment alimentar pentru slabit, special conceput pentru a sprijini organismul in timpul procesului de slabire.
Noile genți sunt realizate din piele de vițel în loc de pânza tradițională și vin într-o varietate de dimensiuni, inclusiv versiuni mai mari și mai moi. Genți mari (asemănătoare cu siluetele Alma și Keepall ale mărcii).
Ochelarii de soare,o semnătură Pharell Williams au fost, de asemenea, un element cheie și au venit într-o gamă de dimensiuni și forme, de la cei pătrați camo și rame circulare mici, care amintesc de lentilele camerei, până la un stil înfășurat și lentile ovale împodobite cu perle.
Foto: hepta