Cumparati de la Catena si primiti 5% bani inapoi!

Cumparati de la Catena si primiti 5% bani înapoi!
O noua oferta de la Catena va poate aduce 5% din banii cheltuiti in farmaciile Catena inapoi pe cardul Patria Bank, incepand cu data de 1 septembrie 2018. Reducerea de 5% este suplimentara reducerilor oferite prin cardul de fidelitate Catena. Mai mult decat atat, noii clienti, care folosesc cardul Patria Bank cel putin o data, sunt inscrisi automat in tragerea la sorti pentru unul dintre cele 60 de vouchere de cumparaturi, de pana la 500 de lei.

Valoarea totala a premiilor este de 13.500 de lei. Ca de fiecare data alaturi de oameni, vedetele Catena, Maria Dragomiroiu, Nico si Adrian Enache, s-au alaturat acestei campanii care vine in sprijinul romanilor.



Parteneriat in numele sanatatii

Parteneriatul Catena-Patria Bank vine in ajutorul celor care pun pret pe sanatate, pe economisirea banilor, pe calitatea medicamentelor si a serviciilor. Promotia este valabila in toate farmaciile Catena din tara.

„Ne bucuram ca, prin intermediul acestui parteneriat, aducem inca un beneficiu celor care trec pragul farmaciilor Catena si care utilizeaza la plata cardul Patria Bank. Posibilitatea de a oferi un sfat bun si preturi cat mai mici sunt preocuparile noastre constante, iar oferta de bani inapoi pe card acordata de Patria Bank vine sa completeze si sa diversifice beneficiile oferite clientilor nostri”, a declarat Sorin Chirculescu, director de marketing Catena.

Cardul dedicat acestei campanii poate fi solicitat in orice unitate Patria Bank, precum si on-line (www.patriabank.ro) si prin SMS cu textul „Catena” la 1829.

Catena este reteaua de farmacii numarul 1 in retailul farmaceutic din Romania si cel mai cunoscut si apreciat brand romanesc de profil. Datorita actiunilor pozitive si a orientarii catre pacienti, Catena a devenit un reper fundamental in lumea medicala romaneasca, in ceea ce priveste calitatea si profesionalismul serviciilor oferite. Cu 700 de unitati la nivel national si un numar de 5.000 de angajati, Catena a integrat imaginea brandului in viata de zi cu zi a romanilor, punand accentul pe definirea conceptului de viata sanatoasa si armonioasa.