Culoarea anului 2022 încurajează inventivitatea și creativitatea personală

Reprezentând o încredere lipsită de griji și o curiozitate îndrăzneață care ne animă spiritul creativ, curios și intrigant, culoarea anului 2022 dată de Institutul PANTONE, 17-3938 Very Peri, ne ajută să îmbrățișăm acest peisaj nemărginit al posibilităților.

Farmaciștii Catena recomandă Magneziu plus Vitamina B6 de la Naturalis este un supliment alimentar esențial pentru sănătatea organismului.

Trăim vremuri de transformare. PANTONE 17-3938 Very Peri este un simbol al zeitgeist-ului global al momentului și al tranziției prin care trecem. Pe măsură ce ieșim dintr-o perioadă intensă de izolare, noțiunile și standardele noastre se schimbă, iar viața noastră fizică și cea digitală s-au fuzionat în moduri noi. Designul digital ne ajută să extindem limitele realității, deschizând ușa către o lume virtuală dinamică în care putem explora și crea noi posibilități de culoare. Cu tendințele din gaming, popularitatea în creștere a metaversului și comunitatea artistică în creștere în spațiul digital PANTONE 17-3938 Very Peri ilustrează fuziunea vieții moderne și modul în care tendințele de culoare din lumea digitală se manifestă în lumea fizică și invers.

Cuprinzând calitățile albastrului, dar în același timp având în compoziție o nuanță violet-roșu, PANTONE 17-3938 Very Peri manifestă o atitudine plină de bucurie și o prezență dinamică care încurajează inventivitatea și creativitatea personală.



Despre culoarea anului Pantone

Procesul de selecție Pantone a culori anului necesită o analiză atentă a tendințelor. Pentru a ajunge la selecție în fiecare an, experții în culori de la Pantone Color Institute™ „pieptănă” lumea în căutarea unor noi influențe de culoare. Acestea pot include industria de divertisment și producție de filme, colecții de artă și noi artiști, modă, toate domeniile de design, destinații populare de călătorie, precum și noi stiluri de viață, stiluri de joacă și condiții socio-economice. Influențele pot proveni și din noile tehnologii, materiale, texturi și efecte care au impact asupra culorilor, platformelor relevante de rețele sociale și chiar evenimentelor sportive viitoare care captează atenția la nivel mondial. Timp de 23 de ani, Culoarea Anului de la Pantone a influențat dezvoltarea produselor și deciziile de cumpărare în mai multe industrii, inclusiv în modă, mobilier pentru casă și design industrial, precum și ambalarea produselor și designul grafic.

PANTONE COLOR INSTITUTE™

Pantone Color Institute este unitatea de bussines din cadrul Pantone care evidențiază culorile de top, selectează culoarea Pantone a anului, prognozează tendințele globale de culoare și sfătuiește companiile cu privire la culoare pentru produs și identitatea vizuală a mărcii. Prin prognozele de tendințe sezoniere, psihologia culorilor și consultanța culorilor, Pantone Color Institute colaborează cu mărci globale pentru a valorifica în mod eficient puterea, psihologia și emoția culorii în strategia lor de design.

Iulia Mirică

Foto: Pantone