Dupa ce a facut mare valva cu aparitia de la Eurovision 2014, concurs pe care l-a si castigat, dupa ce a reusit sa atraga de partea ei milioane de sustinatori, dar si oprobiu unei parti importante a societatii, Conchitei Wurst se pare ca ii merge din ce in ce mai bine, beneficiind de sprijinul unor creatori celebri de moda, informeaza marieclaire.co.uk. Dincolo de simpatii si antipatii si de talentul muzical de necontestat, Conchita Wurst este o aparitie.
Astfel, Karl Lagerfeld a realizat recent un pictorial – sugestiv intitulat “The New Normal” – cu artistul austriac transgender, sub forma unei serii de fotografii-portret care au aparut in cel mai recent numar al publicatiei CR Fashion Book, condusa de Carine Roitfeld, fostul editor-sef al revistei Vogue Paris.
In acest pictorial, Conchita Wurst apare alaturi de modelul Ashleigh Good, intr-o serie de fotografii in care poarta rochii si articole de lenjerie intima create de casele Prada, Givenchy, Rick Owens si altele.
Conchita Wurst, al carei nume real este Tom Neuwirth, a inchis prezentarea colectiei toamna-iarna 2014 a casei Jean Paul Gaultier, organizata luna trecuta la Paris, si a defilat pe podium alaturi de creatorul acestei case prestigioase.
Travestitul originar din Austria, Conchita Wurst, a devenit un fenomen in tara sa dupa aparitia, in 2011, in emisiunea “Die Grosse Chance”. Modul in care a interpretat celebra piesa “My Heart Will Go On”, de pe coloana sonora a la fel de celebrului filmul “Titanic”, i-a adus celebritatea. Apoi, Conchita a participat la multe alte reality show-uri, inclusiv in Germania. De asemenea, a sustinut concerte si a devenit un simbol al cauzei gay.
Text: Alina Niculescu