Constantă în valorile promovate prin acţiuni concrete, Catena a fost alături și în acest an de copiii din medii defavorizate, contribuind la achiziţionarea a cinci brazi în cadrul Festivalului Brazilor de Crăciun, eveniment caritabil organizat de Salvaţi Copiii.
Recordul de generozitate al ediției a aparținut bradului-poveste „Rădăcini” al lui Omid Ghannadi, realizat cu sprijinul emisiunii „La Măruță” şi achiziţionat de Catena şi de alte patru companii. Pe lângă acesta, Catena a câștigat licitațiile pentru cel mai râvnit și mai îndrăgit brad din cadrul Galei – „Bear Hugs Tree”, creat de Miruna Ardelean & Atelierele ILBAH, pentru bradul creat de Ioana Șucu & ClassIN, intitulat „Oglinda fermecată cu iubire”, pentru bradul „Șiragul de amintiri”, creat de Dhaniel Nora, cu sprijinul Sephora, precum și licitația pentru bradul „Prețioasa”, creat de celebra Doina Levintza.
Toți brăduții au fost licitați de Catena prin intermediul președintei Fildas-Catena, Anca Vlad. „Dreptul la educație nu ar trebui pus la îndoială și periclitat pentru niciun copil și de aceea suntem alături de Salvați Copiii. Admirăm faptul că reușește, cu cheltuieli minime, dar cu foarte mult efort, să ajute zeci de mii de copii”, a spus fondatoarea Fildas-Catena.
30 de designeri au creat pro bono brazi care au fost licitați la Gala ediției a XIX-a a Festivalului Brazilor de Crăciun. Astfel, datorită generozităţii participanţilor la festival, 5.000 de copii vor putea să meargă anul viitor la școală şi să primească sprijin în cadrul Programului Educațional Salvați Copiii.
Fondurile colectate în cadrul evenimentului vor fi folosite pentru a finanța programele educaţionale „Şcoală după Şcoală”, în care sunt incluși mii de copii din medii defavorizate şi familiile acestora, în scopul de a reduce abandonul școlar.
Catena este un partener și susținător de tradiție al Festivalului Brazilor.