CATENA, doi ani la rand cel mai de incredere brand al romanilor

CATENA, premiată din nou la Gala Trusted Brands 2015, editia a X -aCATENA a obtinut pentru al doilea an consecutiv trofeul Trusted Brands, mentinandu-se pe primul loc in top-ul increderii romanilor la categoria „Farmacii”. Nominalizarea a fost facuta in urma studiului Trusted Brands, Catena fiind aleasa de respondenti pe baza urmatoarelor criterii: Calitate, Valoare, Excelenta, Imagine puternica, intelegerea nevoilor clientilor si Responsabilitate sociala.

 



CATENA, farmacia de incredere a romanilor

CATENA a fost aleasa de respondenti farmacia de incredere a romanilor pe baza urmatoarelor criterii: Calitate, Valoare, Excelenta, Imagine puternica, intelegerea nevoilor clientilor si Responsabilitate sociala.

CATENA este in prezent un brand de succes, datorita echipei – angajati, colaboratori si parteneri deopotriva. Nimic n-ar fi fost insa cu adevarat posibil fara increderea pe care i-au acordat-o, in cei 15 ani, zecile de milioane de oameni care i-au trecut pragul. O incredere castigata in timp care a incununat, astfel, dorinta CATENA de a fi farmacia mereu aproape de clientii sai. In plus, in cei 15 ani de activitate, CATENA a incercat sa rasplateasca fidelitatea clientilor sai prin carduri de fidelitate, cadouri si premii atractive, dar a sprijinit si valorile romanesti.

CATENA,  premiată din nou la Gala Trusted Brands 2015, editia a X -aDin dorinta de a sustine si de a veni in sprijinul sanatatii romanilor, CATENA desfasoara numeroase campanii de informare medicala si prevenire, introducand  in farmacii produse special create pentru a sustine un stil de viata sanatos (suplimentele si cosmeticele Naturalis, produsele Nucita si Inimioarele Sante, ultimele doua fiind recomandate atat in dietele cu indice glicemic scazut, cat si in regimul persoanelor cu diabet).

Studiul Trusted Brands a fost realizat in perioada septembrie -noiembrie 2014, fiind cea mai importanta cercetare de piata asupra consumatorului in Europa, realizat de Reader’s Digest. Obiectivul cercetarii, ajunsa in acest an la a cincisprezecea editie in Europa si a zecea editie in Romania, este identificarea si premierea marcilor care au reusit sa castige increderea consumatorilor in ultimul an. In Romania, rezultatele Trusted Brands 2015 au reconfirmat ca romanii sunt consecventi in optiunile de consum si le raman fideli marcilor care reusesc sa le castige increderea, CATENA numarandu-se printre acestea.