Dupa ce doi ani consecutiv (2014 si 2015) Catena s-a aflat pe primul loc in topul increderii consumatorilor romani, conform studiului realizat de Trusted Brands, iata ca a venit randul sa cucereasca Locul I si Trofeul prestigioasei competitii SUPERBRANDS Romania pe anul 2015.
Ajunsa la cea de-a X-a editie (un deceniu de activitate in evaluarea si promovarea culturii de branding), Gala SUPERBRANDS Tribute Event&Awards Ceremony 2015 – 2016 a fost gazduită la J.W. Marriott Bucharest Grand Hotel si organizata de BDR Associates, agentia de comunicare strategica ce administreaza programele Superbrands pentru Romania din 2005. Evenimentul a fost moderat de Colin Lovering, Presedintele Camerei de Comert Romano – Britanice.
In cifre, pentru tara noastra, acest eveniment anual a insemnat pana in prezent: 7 programe si 7 albume Superbrands, jurizarea a peste 1.500 de brand-uri din 50 de domenii, 250 de povesti de succes, aproape 100 de personalitati ale mediului de afaceri din Romania cooptati in Consiliul de Onoare, peste 20.000 de carti Superbrands distribuite la nivel national si international si programe care au adus recunoasterea a aproape 200 de Brand-Guardians din diverse companii si domenii de activitate, specialisti in branding, marketing si comunicare, ce au contribuit la succesul brand-urilor pe piata din Romania.
In urma jurizarii si cercetarii de piata derulate pe tot parcursul anului 2015, Catena a fost premiata alaturi de brand-uri reprezentative din diverse industrii si domenii de activitate: Bonduelle, Borsec, Carlsberg, Castrol, DHL si FAN Courier.
Trofeul SUPERBRANDS Romania, care a rasplatit creativitatea, imaginea, onestitatea, profesionalismul, consecventa si promisiunile indeplinite fata de consumator, a fost inmanat de Norbert Lux, Programme Manager SUPERBRANDS Germania lui Alexandru Vlad, Project Manager Catena. „Suntem onorati ca si in acest an Catena, Farmacia Inimii – a castigat un trofeu atat de important!” – a spus acesta.
„Va multumesc si in numele intregii echipe, alaturi de mine fiind chiar Directorul de Marketing, Sorin Chirculescu. Profesionalismul si creativitatea colegilor reprezinta principalul motor care ne-a condus catre aceasta performanta, catre recunoasterea si aprecierea activitatii noastre. Multumim si pacientilor nostri care ne sunt alaturi si carora le rasplatim increderea si cu asemenea rezultate. Si, nu in ultimul rand, abia astept sa ne revedem si anul viitor, pe aceeasi scena, cu acelasi trofeu!”, a adaugat Alexandru Vlad, Project Manager Catena.
Catena este astazi, fara indoiala, un brand de succes, iar acesta si datorita echipei aflate in spatele brandului – angajati, colaboratori si parteneri. Nimic n-ar fi fost insa cu adevarat posibil fara increderea pe care i-au acordat-o, in cei peste 15 ani de activitate, zecile de milioane de oameni care au trecut pragul farmaciilor Catena din toata tara. O incredere castigata in timp si care a incununat, astfel, dorinta de a fi farmacia aflată mereu aproape de clientii sai. Catena a incercat sa rasplateasca fidelitatea clientilor sai prin carduri de fidelitate, cadouri si premii atractive, dar a sprijinit si este alaturi de valorile romanesti din domeniul culturii, artelor, muzicii si sportului. Cele mai importante sunt insa dovezile de incredere si loialitate pe care clientii le-au aratat farmaciilor Catena, concretizate in premiile si trofeele cucerite in ultimii ani. Farmacia inimii multumeste tuturor clientilor sai pentru increderea si fidelitatea pe care o au in brandul Catena.