Missoni este brandul care a revolutionat viziunea femeilor in materie de moda si care se bucura de un imens succes, atat pe piata internationala, cat si in Romania. Marca Missoni reprezinta o casa de moda milaneza care si-a castigat pozitia pe scara ierarhica a modei prin devotament, pasiune si un real talent. Tricotajele unice, mereu in tendinte, au propulsat Missoni pe marile scene ale modei.
Compania a fost fondata de catre Ottavio si Rosita Missoni în 1953. In 1997, business-ul este predat celor trei fii ai lor: Vittorio, Luca si Angela, devenind astfel o afacere de familie.
Tricotajele Missoni… arta pura
Tricotul foare fin, din vascoza, inserat in mod obsesiv in colectii, reuseste sa schimbe perceptia de platitudine, devenind arta pura. Lansarea pe plan international este marcata prin aprecierile elogioase din partea revistei Vogue SUA, care realizeaza un top al celor mai importanti designeri ai lumii, casa italiana fiind inclusa intre primele zece. Brandul Missoni a devenit un nume consacrat in industria modei datorita tricotajelor fine, nonconfomism, printuri abstracte si geometrice care definesc intregul portofoliu al creatiilor.
Lifestyle la nivel inalt
Missoni a devenit un trend si printre vedetele de talie internationala, precum Madonna, Jennifer Lopez, Sharon Stone, Demi Moore sau Cameron Diaz. Frumoasa protagonista a serialului Gossip Girl, Leighton Meester, a fost desemnata imaginea Missoni, in campania pentru 2011, rol care o incadreaza perfect, avand in vedere afinitatea ei pentru acest brand, actrita facandu-si aparitia la multe evenimente de pe covorul rosu, purtand creatii Missoni. Angela Missoni, directorul creativ al Casei de moda Missoni redefineste brandul si il extinde pe mai multe nivele, astfel incat apar linii mai putin costisitoare ca pret, Missoni Sport- M Missoni, in parteneriat cu Valentino Fashion Grup. Colectia M Missoni, se dovedeste a fi un real succes, care se regaseste in intreaga lume si in Romania, primul magazin deschis de curand in Baneasa Shopping City! Conceptul Missoni se reinventeaza si abordeaza si alte domenii, astfel incat produce obiecte de mobilier, colectii de accesorii de interior si produse de parfumerie. In noiembrie 2005, membrii familiei au semnat un acord pentru a crea lantul hotelier Missoni, cinci hoteluri fiind deja concepute, sub acelasi aspect de lifestyle cu care ne-a obisnuit Brandul Missoni.
Text: Alexandra Lupu
Sursa: www. nymag.com