Odată cu intrarea în noul an, evaluăm roadele lui 2019 în materie de beauty. Un shop online de produse de beauty a făcut topul celor mai căutate produse din acest an. Primele trei locuri au fost ocupate de cunoscutele branduri de make-up: MAC, Anastasia Beverly Hills şi Huda Beauty.
Potrivit site-ului străin, cele mai căutate produse au fost cele de sprâncene. Clienţii au căutat, în special, rimeluri şi creioane de corectat sprâncenele. Locul 2 a fost ocupat de fardurile de pleoape, eyelinerul fiind pe locul 3.
În top au urmat produsele de evidenţiere a pomeţilor, highlighterele şi blusherele. Pe cel de-al şaselea loc în căutări a fost fondul de ten, urmat fiind de lipsticks şi parfumuri. Ultimul loc în căutările din site l-au avut produsele de îngrijire a părului.
Companiile de produse cosmetice care au investit cel mai mult în Social Media şi au avut creşteri de business pe măsură, au fost Huda Beauty şi Florence by Mills.