Campania Milka „Indrazneste sa fii tandru” a adus emotii in viata a 100.000 de romani

-0a0a0a0aMesaj_Andreea_ProdanPeste 100.000 de persoane au participat, timp de 6 saptamani, la concursul organizat pe website-ul www.orasultandretii.ro, in cadrul campaniei Milka „Indrazneste sa fii tandru”.Peste 2.500 de mesaje tandre au fost inscrise in concursul lansat pe website-ul www.orasultandretii.ro starnind emotii puternice romanilor si incurajandu-i sa isi arate tandretea fata de cei din jur fara sa aiba nevoie de o ocazie speciala.

Peste 11.000 de voturi au fost exprimate de catre vizitatorii site-ului pentru mesajele inregistrate in concurs, care descriau gesturi de tandrete dintre cele mai originale.

 

Mesajele castigatoare din concurs sunt acum vizibile pe panourile neconventionale din orasele castigatorilor, realizate special pentru a-i indemna si pe ceilalti romani la gesturi de tandrete.

 

Milka a creat un oras virtual pentru a le oferi romanilor ocazia de a-si manifesta tandretea fata de cei dragi, prin postarea unor mesaje cu gesturile tandre pe care le-ar face pentru cineva apropiat. Site-ul a fost parte componenta a campaniei Milka „Indrazneste sa fii tandru” ce i-a provocat pe romani sa indrazneasca sa impartaseasca un moment de tandrete cu familia si prietenii, pentru a aduce o nota de emotie in vietile lor.

 

Text:Andreea Popescu