Da, da, ai citit bine! O nouă idee de business a rodit în mintea unor britanici, după ultimele restricții impuse în UK, privind COVID-19. Compania britanică a lansat ”aerul îmbuteliat”, pentru cei cărora le este dor de casă.
Sticla de 500 ml se vinde la prețul de 25 de lire și vine închisă cu dop de plută. Astfel, destinatarul poate continua deschiderea şi mirosirea aromei ori de câte ori i se face dor de casă. Românii nu se pot bucura încă de produs, întrucât compania vinde în prezent sticle de doar cu aer „autentic” din Anglia, Scoţia, Ţara Galilor şi Irlanda de Nord.
„Am vrut să-i ajutăm [pe rezidenţii din Marea Britanie care locuiesc în străinătate] să se reconecteze cu casa şi ştim, din cercetările publicate, că simţul mirosului este foarte evocator când vine vorba de emoţii. Permiţând beneficiarilor să respire adânc aerul din ţara lor de origine, sperăm să uşurăm dorul de casă şi să-i ajutăm să se stabilească în noua lor viaţă, oriunde ar fi aceasta”, spune un reprezentant al companiei producătoare – My Baggage.
O astfel de afacere a pus pe picioare și Mihai Arsene. Românul vinde aer îmbuteliat din Munţii Carpaţi chiar şi în India şi China. El a ajuns să se bucure de un real succes mergând pe premisa că aerul pur ne protejează de poluare, dar vine şi în ajutorul sportivilor pentru că muşchii sunt vascularizaţi mai puternic.
Text: Bettina Cristea